MS Windows
briani 27239
Fjerne et program 100%?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-07-07 12:50

Jeg bruger programmet "myphoneexplorer", der dog ved dénne installation har
fået en irriterende skønhedsfejl (jeg får ikke længere pop-ops angående nye
sms'er eller returmeldinger om modtagne sms'er)

Jeg har prøvet at geninstallere via "Tilføj/fjern"-funktionen i XP, men
fejlen bliver tilbage på min computer.

På en anden pc kører programmet problemfrit med samme mobil, hvilket det
også har gjort på dénne her computer engang.

Hvordan fjerner jeg *alt* vedrørende mpe så jeg kan installere på ny?
Hans

Fra : Rado

Dato : 08-07-07 12:59

On Sun, 8 Jul 2007 13:50:19 +0200, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>Hvordan fjerner jeg *alt* vedrørende mpe så jeg kan installere på ny?

Et tidligere gendannelsespunkt?

--
Rado

"The obvious is that which is never seen
until someone expresses it simply."
- Christian Morgenstern

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-07-07 13:02

Rado skrev:

> Et tidligere gendannelsespunkt?

Ja, dét har jeg overvejet - der ryger så bare en del andet med i købet (ikke
at det ikke ku la sig gi sig)
Hans

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 08-07-07 13:50

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> wrote in message

> Ja, dét har jeg overvejet - der ryger så bare en del andet med i købet
> (ikke at det ikke ku la sig gi sig)
> --
> Med venlig hilsen
> Hans

Fjern programmet helt, og kør regcleaner, det kan hentes her, så får du
samtidig ryddet lidt op i din reg. base:
http://www.pcworld.dk/download/search?q=regcleaner&s=S%F8g

/Ole

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-07-07 13:57

/Ole (6000) skrev:

> Fjern programmet helt, og kør regcleaner, det kan hentes her, så får
> du samtidig ryddet lidt op i din reg. base:
> http://www.pcworld.dk/download/search?q=regcleaner&s=S%F8g

Inden jeg prøver: er det bare at køre løs med ovennævnte - eller er der
nogen faldgruber eller tips?
Hans

Fra : Rado

Dato : 08-07-07 14:43

On Sun, 8 Jul 2007 14:56:54 +0200, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>Inden jeg prøver: er det bare at køre løs med ovennævnte - eller er der
>nogen faldgruber eller tips?

Lav en backup af dit registry inden du kører den, så kan du altid
genoprette det hvis der går kludder i et eller andet (sker desværre af
og til med den slags værktøjer).

--
Rado

"Mind KNOWS. It does not /learn/. All-knowledge is timeless
to an Illuminate." - Lao Russell

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-07-07 15:19

Rado skrev:

> Lav en backup af dit registry inden du kører den, så kan du altid
> genoprette det hvis der går kludder i et eller andet (sker desværre af
> og til med den slags værktøjer).

Okay tak.

Er nok nemmere at gendanne - prøver lige.
Hans

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-07-07 15:30

Hans Paulin (6310) skrev:

> Er nok nemmere at gendanne - prøver lige.

Virkede ikke.
Hans

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 08-07-07 15:34

> Virkede ikke.
> --
> Med venlig hilsen
> Hans

Hmmmmm, prøv at installere programmet igen, men et andet sted. Det kan ind i
mellem gøre tricket.

/Ole

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-07-07 16:40

/Ole (6000) skrev:

> Hmmmmm, prøv at installere programmet igen, men et andet sted. Det
> kan ind i mellem gøre tricket.

Okay, ja - dét har jeg sommetider brugt - prøver lige
Hans

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-07-07 16:50

Hans Paulin (6310) skrev:

> prøver lige

YES!

Lavede en mappe på skrivebordet og installerede dér!

Tusind tak for hjælpen!
Hans

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 08-07-07 17:14

> YES!
>
> Lavede en mappe på skrivebordet og installerede dér!

> [...]

Så lidt da

/Ole

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 08-07-07 16:58

Hans Paulin (6310) wrote:

> Hvordan fjerner jeg *alt* vedrørende mpe så jeg kan installere på ny?

Jeg plejer at mosle registreringsdatabasen igennem vha. regedit. Det
tager laaaang tid og det er yderst bøvlet - men det virker.

Jesper Poulsen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-07-07 19:01

Jesper Poulsen skrev:

> Jeg plejer at mosle registreringsdatabasen igennem vha. regedit. Det
> tager laaaang tid og det er yderst bøvlet - men det virker.

Du er også mere erfaren end jeg
Hans

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 08-07-07 20:29

Hans Paulin (6310) wrote:

> Du er også mere erfaren end jeg

Nu er der jo ikke langt fra 6310 til 6440, så hvis du skal ha' moslet
noget, så bare si' til...

Jesper Poulsen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-07-07 22:24

Jesper Poulsen skrev:

> Nu er der jo ikke langt fra 6310 til 6440, så hvis du skal ha' moslet
> noget, så bare si' til...

Tusind tak!
Hans