MS Windows
briani 27239
DR online TV
Fra : Filip

Dato : 06-07-07 19:04

Hej

Mine forældre kan ikke se online tv hos DR. De har en 256kb linje, og jeg
har endda prøvet at opgraddere til mediaplayer 10, men hver gang de prøver
at se et tvprogram, kommer den med en fejlmeddelelse om at mediaplayer ikke
kan komme i kontakt med internettet (men internetforbindelsen fejler
intet)????

Hvad er der lige sket her? Kan det være fordi forbindelsen er for langsom,
og har microsofts mediaplayer egentlig noget med DRTV at gøre? Jeg mener da
det åbner et seperat explorer vindue som tager sig af visningen af DR TV.

Forslag ønskes...

Filip

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 06-07-07 20:46

"Filip" <filipran@gmail.com> wrote in message
> [...]
> og har microsofts mediaplayer egentlig noget med DRTV at gøre? Jeg mener
> da det åbner et seperat explorer vindue som tager sig af visningen af DR

Forbindelsen er alt for langsom. Det er håbløst at se levende billeder med
256kb. op på min. 1 mb for at kunne se det nogenlunde.

/Ole

Fra : Bach

Dato : 06-07-07 21:27

"Filip" <filipran@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> og har microsofts mediaplayer egentlig noget med DRTV at gøre? Jeg mener
> da det åbner et seperat explorer vindue som tager sig af visningen af DR

Hej.

Ja,med den forbindelse,kan de højest surfe lidt og tjekke mail.

Mvh Bach.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 06-07-07 22:07

Bach wrote:

> Ja,med den forbindelse,kan de højest surfe lidt og tjekke mail.

Og streame lyd. Endda samtidig med det er der nævnt

mvh
Henning

Fra : Ole Christiansen

Dato : 07-07-07 09:57

"Filip" <filipran@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> og har microsofts mediaplayer egentlig noget med DRTV at gøre? Jeg mener
> da det åbner et seperat explorer vindue som tager sig af visningen af DR

DR TV kan ses uden mediaplayer.

http://www.dr.dk/tv/?top og vælg start tv.

256 kb er for lidt til ordentlig tv-billede på pc.

/Ole

Fra : Filip

Dato : 08-07-07 19:12

> 256 kb er for lidt til ordentlig tv-billede på pc.

Men så alligevel, man kan jo sætte opløsningen ned på afspilleren. Og det
burde da ikke give en fejlmeddelelse??? Pyt med om det hakker - bare det
virker.

Filip

Fra : Ole Christiansen

Dato : 09-07-07 07:49

> [...]
> burde da ikke give en fejlmeddelelse??? Pyt med om det hakker - bare det

Søg fejlmeddelelsen på google, og så videre derfra. Jeg kender den jo ikke.

/Ole