MS Windows
briani 27239
Vista Home Premium OEM
Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 05-07-07 07:30

Understøtter ovennævte dual core CPU'er?
Og hvordan er det med aktivering - kan det kun
aktiveres een gang?

Fra : Allan Vebel

Dato : 06-07-07 01:16

Karl Erik Nielsen skrev:

> Understøtter ovennævte dual core CPU'er?

Ja!

> Og hvordan er det med aktivering - kan det kun
> aktiveres een gang?

Den kan installeres på én pc - se Microsofts OEM-
regler!

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 06-07-07 06:26

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i en meddelelse

> Ja!

> Den kan installeres på én pc - se Microsofts OEM-
> regler!

Takker for svaret!
Det var nu ikke fordi den skal installeres på flere PC'ere.
Men hvis man eksempelvis udskifter sit bundkort - skal
man så ud og købe en ny Vista?

Fra : Rado

Dato : 06-07-07 13:39

On Fri, 6 Jul 2007 07:26:17 +0200, "Karl Erik Nielsen"
<karl.erik.nielsen@nospam.gmail.com> wrote:

>Det var nu ikke fordi den skal installeres på flere PC'ere.
>Men hvis man eksempelvis udskifter sit bundkort - skal
>man så ud og købe en ny Vista?

Hvis du gør det om 5 år, skal du nok. Men hvis dit bundkort står af
efter 7 måneder og skal udskiftes, skulle MS efter sigende være til at
snakke med. Det gælder i alt fald for XP, om de har en anden politik
m.h.t. Vista ved jeg ikke.

--
Rado

"Mind KNOWS. It does not /learn/. All-knowledge is timeless
to an Illuminate." - Lao Russell

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 06-07-07 14:09

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> efter 7 måneder og skal udskiftes, skulle MS efter sigende være til at
> snakke med. Det gælder i alt fald for XP, om de har en anden politik

Takker for svarene - nu er det bestilt - jeg regner med at tage
en kopi af en basal installation Vista er aktiveret.

Fra : Hans

Dato : 06-07-07 14:19

"Karl Erik Nielsen" <karl.erik.nielsen@nospam.gmail.com> skrev i en
meddelelse news:468e3efc$0$94625$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> "Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Takker for svarene - nu er det bestilt - jeg regner med at tage
> en kopi af en basal installation Vista er aktiveret.
Og?