MS Windows
briani 27239
Bruger logon
Fra : Steen

Dato : 04-07-07 22:48

Jeg håber dette er den rette grupp.

En af mine kolleger har fået nedenstående meddelelse. Både mailopsætning og
"normale" skrivebord er væk.

Er der en måde at gendanne det "normale" skrivebord ?

--------
Den lokalt gemte profil kan ikke indlæses. Det kan skyldes utilstrækkelige
sikkerhedsrettigheder, eller at den lokale profil er beskadiget. Kontakt
netværksadministratoren, hvis problemet fortsætter.

OPLYSNING - En I/O-handling igangsat af registreringsdatabasen mislykkedes.
Registreringsdatabasen kunne ikke indlæse, udskrive eller rydde en af
filerne, som indeholder systemets billede af registreringsdatabasen.
-----------
MVH
Steen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 05-07-07 21:55

"Steen" <s@mile.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Registreringsdatabasen kunne ikke indlæse, udskrive eller rydde en af
> filerne, som indeholder systemets billede af registreringsdatabasen.

Er det win xp? Kommer I ind, så I rent faktisk kan arbejde med computeren?
Så ville jeg nok først prøve at lave en systemgendannelse til et tidspunkt
før problemet opstod. Det kan ofte løse sådanne mærkelige problemer.
Programmer-Tilbehør-Systemværktøjer

Kurt