MS Windows
briani 27239
Automatisk backup af fil
Fra : Filip

Dato : 03-07-07 12:25

Hej

Jeg vil gerne finde et program som kan lave en automatisk backup af en fil til en anden destination. Filen må gerne kunne skifte navn fra gang til tang så man kan have en slags historik. Det skal køre på en win95 maskine.
Kan I hjælpe mig med at finde det program?

FIlip

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 03-07-07 12:33

On Tue, 3 Jul 2007 13:24:40 +0200, "Filip" <filipran@gmail.com> wrote:

> [...]
>Kan I hjælpe mig med at finde det program?

Win95 - Er det ikke et mosefund fra stenalderen

Anyway: Kan du ikke lave en lille .BAT fil der klarer den opgave for
dig ?

<mlr>

Fra : Jack

Dato : 03-07-07 13:34

"Michael Rasmussen" <michael@invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Win95 - Er det ikke et mosefund fra stenalderen
>
> Anyway: Kan du ikke lave en lille .BAT fil der klarer den opgave for

Gad vide om han så havde spurgt her ??

Fra : Rado

Dato : 03-07-07 16:16

> [...]

>Kan I hjælpe mig med at finde det program?

Second Copy:

http://centered.com

Når du opretter en profil kan du på den sidste tab ("How?") vælge at
gemme op til 25 gamle versioner af filen/filerne i selvvalgt mappe.

--
Rado

"Mind KNOWS. It does not /learn/. All-knowledge is timeless
to an Illuminate." - Lao Russell