MS Windows
briani 27239
"lyseblå" skærm på Vista?
Fra : Christian Mørch

Dato : 03-07-07 11:36

Hej gruppe

Vi er igår blevet de "lykkelige" ejere af en Splinterny PC indeholdende
Vindows Viste Home Premium.

Problemet er nu, at alt på skærmen har et lyseblåt skær over sig. Det er
ligesom om at glasset på skærmen et tonet, som man toner ruder på biler! Det
er lige som om at de røde farver mangler.

Er der nogen der ved om det SKAL være sådan? Kan man gøre noget ved det?

Håber det er oplysninger nok til et svar, ellers kan i bare spørge

Hilsner fra C & C

Fra : Mads

Dato : 03-07-07 11:45

On Tue, 3 Jul 2007 12:36:22 +0200, "Christian Mørch"
<Stjannan@ikkedetrigtige.com> wrote:

> [...]
>
>Er der nogen der ved om det SKAL være sådan? Kan man gøre noget ved det?
>
>Håber det er oplysninger nok til et svar, ellers kan i bare spørge

Tjek skærmkablet. Det kunne være en løs forbindelse

mvh Mads

Fra : Christian

Dato : 03-07-07 11:55

Tak for hjælpen, men vi har prøvet at sætte en anden skærm og kabel til. Det
hjalp ikke det mindste.

Hilsen C & C

Fra : L.E.P.

Dato : 03-07-07 13:23

Tue, 3 Jul 2007 12:55:07 +0200, skrev "Christian"
<Stjannan@ikkedetrigtige.com> :

>Tak for hjælpen, men vi har prøvet at sætte en anden skærm og kabel til. Det
>hjalp ikke det mindste.
>
>Hilsen C & C

Så er det nok grafikkortet den er gal med. Jeg ville promte henvende
mig til forhandleren.

Hilsen Lars

Fra : Christian

Dato : 04-07-07 10:59

Hej alle

Tak for hjælpen. Vi har netop fået udleveret en helt ny PC fra TDC-Butikken.
Så der KAN man altså godt få ordentlig service.

Hilsen C&C