MS Windows
briani 27239
vista: Hvor er "start -> kør" ?
Fra : Leif Neland

Dato : 02-07-07 20:03

Start -> alle programmer -> tilbehør -> kør

Det er lidt langt. Kan det ikke sættes på startmenuen som i XP?

Leif

Fra : Joel

Dato : 02-07-07 20:13

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i meddelelsen
> Start -> alle programmer -> tilbehør -> kør
>
> Det er lidt langt. Kan det ikke sættes på startmenuen som i XP?
>
> Leif

Jeg ved ikke om du kan finde den i "Vista setup" men du kan højreklikke på
start >egenskaber>klassisk version af menuen start.

Mvh. JL

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 02-07-07 20:35

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i en meddelelse
> Start -> alle programmer -> tilbehør -> kør
>
> Det er lidt langt. Kan det ikke sættes på startmenuen som i XP?
>
> Leif

Den kan næsten ikke komme tættere på end den er nu.
Når du trykker på Start knappen har du lige over knappen et felt, hvor der
står Start søgning.
Skriv din kommando der og tryk Enter. Så kører det bare

Kurt

Fra : Fjollefrans

Dato : 02-07-07 23:06

> Den kan næsten ikke komme tættere på end den er nu.
> Når du trykker på Start knappen har du lige over knappen et felt, hvor der
> står Start søgning.
> Skriv din kommando der og tryk Enter. Så kører det bare

eller WindowsTast+R

Fra : Dennis_N

Dato : 03-07-07 10:02

On Mon, 02 Jul 2007 21:02:51 +0200, Leif Neland <leif@neland.dk>
wrote:

>Start -> alle programmer -> tilbehør -> kør
>
>Det er lidt langt. Kan det ikke sættes på startmenuen som i XP?
>
>Leif

Du kan vælge at få vist 'Kør' i startmenuen.
Højreklik start - Egenskaber - Menuen start / Tilpas og sæt hak i
'kør'.

MVH