MS Windows
briani 27239
Nyhedslæser ?
Fra : Flottenheimer

Dato : 02-07-07 07:16

Kan ikke lige finde den rigtige gruppe, men jeg leder efter en god - billig
(gratis) nyhedslæser til min XP.

Grunden er at jeg efter opgradering til IE7.0 ikke kan bruge outlook
express - min antivirus låser pc'en fordi jeg både bruger outlook express og
outlook.

Så indtil de får rettet det hos antivirus firmaet , må jeg finde et andet
program at gøre det med.

Nogle forslag ?

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 02-07-07 08:12

"Flottenheimer" <maxtothelimit@maxpowerdrome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> express og outlook.
>
> Så indtil de får rettet det hos antivirus firmaet , må jeg finde et

Jeg vil lige vende det lidt om, hvis din antivirus ikke kan levere noget
programkode der virker kan den vel heller ikke finde ud af at finde
virus, så ud med den og ind med noget der virker, men tilbage til dit
oprindelige spørgsmål prøv at stille det i
dk.edb.internet.software.mail+news
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Mads

Dato : 02-07-07 08:29

On Mon, 2 Jul 2007 08:15:33 +0200, "Flottenheimer"
<maxtothelimit@maxpowerdrome.dk> wrote:

> [...]
>outlook.
>
>Så indtil de får rettet det hos antivirus firmaet , må jeg finde et andet

Mozilla Thunderbird

Den er gratis og har en newsreader der er næsten identisk
med den i OE

Og så er det et kanon mailprogram

mvh Mads

Fra : Vidal

Dato : 18-07-07 21:32

Mads wrote:

> Mozilla Thunderbird
>
> Den er gratis og har en newsreader der er næsten identisk
> med den i OE
>
> Og så er det et kanon mailprogram

Jeg har haft store problemer med crossposting
i news med Mozilla og er gået tilbage til Outlook
Express i de tilfælde.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Holst

Dato : 18-07-07 21:47

Vidal wrote:

> Jeg har haft store problemer med crossposting
> i news med Mozilla og er gået tilbage til Outlook
> Express i de tilfælde.

Hvordan har du haft problem med det i Thunderbird? Her virker det
upåklageligt.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 18-07-07 22:22

Den 18-07-07 22.47 skrev Holst følgende:

> Hvordan har du haft problem med det i Thunderbird? Her virker det
> upåklageligt.

Mon ikke problemet er, at et krydspostet indlæg ikke markeres som læst i
alle grupper. Når du besøger næste gruppe, det er postet i, får du det
derfor vist en gang mere. Ikke at det er verdens største problem, men
det er der da.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær at vælge sikre adgangskoder som er nemme at huske.

Fra : Per Rønne

Dato : 02-07-07 10:59

<http://www.40tude.com/dialog>
--