MS Windows
briani 27239
Sikker opstart
Fra : Den rigtige fotograf

Dato : 29-06-07 20:20

Hej

Hvilken knap er det lige jeg skal trykke på i win 98, for at starte i sikker
opstart, eller hvad det nu hedder?

Mvh

Per

Fra : Bach

Dato : 29-06-07 20:34

"Den rigtige fotograf" <denrigtigefotograf@ofir.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Hvilken knap er det lige jeg skal trykke på i win 98, for at starte i
> [...]
f2.. f6..f8..

Bare tryk løs på de 3 F knapper...

"Win 98"...den er næsten 10 år gammel....
Bare en tanke,den er jo udgivet lige før "HJULET" kom på gaden ;)

Mvh Bach.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 29-06-07 20:46

"Den rigtige fotograf" <denrigtigefotograf@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvilken knap er det lige jeg skal trykke på i win 98, for at starte i
> [...]
Nu er det jo mange år siden så --- men det er enten F8 eller F6. Jeg hælder
mest til den sidste.

Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 29-06-07 21:10

> [...]
> Hej
>
> Hvilken knap er det lige jeg skal trykke på i win 98, for at starte i

Hej !

Jeg er ret sikker på, at det er F8.
Men du skal banke støt og roligt på tasten.
For der er ikke megen tid mellem BIOS er færdig og WIN98 starter.

mvh

Abricosicus