MS Windows
briani 27239
Flytte Windows XP fra en harddisk til en a~
Fra : Erik Jappe

Dato : 29-06-07 17:52

Hej

Efter godt 5 år er der begyndt at blive gentagne problemer med med
C(boot) harddisk. Jeg har en anden og større harddisk lagt ind som
slave. Hvad skal jeg rent konkret gøre, hvis jeg ønsker at bruge nr. 2
harddisk som boot-harddisk?

mvh
Erik

Fra : co@ch [4130]

Dato : 29-06-07 19:05

"Erik Jappe" <erikjapp@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

>C(boot) harddisk. Jeg har en anden og større harddisk lagt ind som
>slave. Hvad skal jeg rent konkret gøre, hvis jeg ønsker at bruge nr. 2

Brug
xxclone http://www.xxclone.com/
og flyt derefter din slave over som master.

Mvh
Bri@n

Fra : KentBM

Dato : 29-06-07 22:08

> Brug
> xxclone http://www.xxclone.com/
> og flyt derefter din slave over som master.
Eller du se om producenten af en af dine diske ikke har et værktøj, som
kan bruges. Men du mister, hvad der er på den store harddisk.

Hvis xxclone kan klare processen uden datatab er det selvfølgelig bedre.
Jeg kender ikke programmet.

--

Kent