MS Windows
briani 27239
kan ikke download
Fra : LeJ

Dato : 29-06-07 12:13

hej...

har lige fået VISTA og ville så hente nogle driver,
men de bliver ikke gemt i den mappe jeg har lavet..
Hvad er der galt...........?

Mvh. Lars

Fra : Henning

Dato : 29-06-07 13:08

On Fri, 29 Jun 2007 13:12:55 +0200, "LeJ" <larsjepsen@city.dk> wrote:

>hej...
>
>har lige fået VISTA og ville så hente nogle driver,
>men de bliver ikke gemt i den mappe jeg har lavet..
>Hvad er der galt...........?

Sikkerhed... Hvis mappen ligger på c-drevet får du som udgangspunkt
ikke lov at gemme her.

Fra : LeJ

Dato : 29-06-07 13:44

"Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i meddelelsen

> Sikkerhed... Hvis mappen ligger på c-drevet får du som udgangspunkt
> ikke lov at gemme her.

nej den liger på drev D:\ driver
men windows henter godt nok fil og af slutter download.
men inger filer at finde og det er træls..................

Fra : Jack

Dato : 29-06-07 16:40

"LeJ" <larsjepsen@city.dk> skrev i en meddelelse

> "Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i meddelelsen
> nej den liger på drev D:\ driver
> men windows henter godt nok fil og af slutter download.
> men inger filer at finde og det er træls..................

Nej.... Det er Vista ;-/

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 29-06-07 20:50

"LeJ" <larsjepsen@city.dk> skrev i en meddelelse

> nej den liger på drev D:\ driver
> men windows henter godt nok fil og af slutter download.
> men inger filer at finde og det er træls..................

Du mangler at beskrive hvorledes du har båret dig ad, da du satte den til at
gemme et andet sted, end den default er sat til.
Prøv at trykke på Win tasten + E. Så åbner Denne computer.
Under mapper til venstre har du Skrivebord og lige derunder din dokumenter
mappe, som nok hedder dit brugernavn.
Klik på den og se så undermapperne ovre til højre.Der er en som hedder
Hentede filer. Mon ikke dine downloadede filer ligger der?

Kurt