MS Windows
briani 27239
Vista Sikkerhedskopiering
Fra : Kim

Dato : 28-06-07 23:17

Har geninstalleret Vista (64Bit) på min maskine.
Foretog en sikkerhedskopiering af hele drevet inden opgraderingen,
eller rettere nedgraderingen (Fra Ultimate til Business),
og gemte den på en anden HD som osse sidder i maskinen.
Nu vil jeg så godt gendanne en del af filerne, men selv om jeg
peger på drevet med filerne (de ligger der...) får jeg besked om,
at "Windows kan ikke finde nogen sikkerhedskopi på E:\".
Hva' pokker er nu det ??
Det er heldigvis ikke den helt store katastrofe, for jeg har
manuelt kopieret essientielle filer til et 3. drev(seler & livrem),
men datoerne på mapper ændres til d.d. når de kopieres
tilbage, og det er ikke smart.
Men jeg ville jo gerne gendanne, så hvad kan årsagen være
til, at den ikke vil. Pokker stå i at sikkerhedskopiere, hvis man
ikke kan få adgang til data bagefter

Mvh, Kim

Fra : emj

Dato : 29-06-07 07:43

Kim skrev:

>Pokker stå i at sikkerhedskopiere, hvis man
>ikke kan få adgang til data bagefter

Såvidt jeg ved, så er det et meget almindeligt problem at man ikke kan
bruge sine sikkerhedskopier på andre styresystemer end dem, de er
lavet med.

Hilsen emj
--
http://lamaguf.dk/

Fra : Hans

Dato : 29-06-07 10:47

"emj" <emj@> skrev i en meddelelse

> Såvidt jeg ved, så er det et meget almindeligt problem at man ikke kan
> bruge sine sikkerhedskopier på andre styresystemer end dem, de er
> lavet med.
>
> Hilsen emj

Ved du, at der er forskellige backup-programmer i forskellige versioner af
Vista, eller gætter du?

Fra : Kim S

Dato : 29-06-07 12:05

"emj" <emj@> skrev i meddelelsen

> Såvidt jeg ved, så er det et meget almindeligt problem at man ikke kan
> bruge sine sikkerhedskopier på andre styresystemer end dem, de er
> lavet med.

Sikkerhedskopien er lavet i Windows Ultimate 64Bit
og nuværende system er Busuness 64Bit. Der BURDE ikke
være forskel.... I oversigten er den eneste væsentlige forskel
Windows Media Center...

Mvh, Kim