MS Windows
briani 27239
Aktivering af Vista 64bit.
Fra : Vega

Dato : 27-06-07 20:14

Hej.

Jeg har en OEM af Vista Home Premium 64bit.
Nu har den så lige sagt at min hardware har ændret sig så min aktivering
ikke virker mere.
Har ikke ændret noget hardware overhovedet, har kun installeret flashplayer?

Hvem ringer jeg til for at få hjælp til det?

Takker mange gange på forhånd.

Mvh. Vega.

Fra : Snuden

Dato : 27-06-07 20:32

On Wed, 27 Jun 2007 21:13:53 +0200, "Vega" <vega84@gmail.com> wrote:

> [...]
>Har ikke ændret noget hardware overhovedet, har kun installeret flashplayer?
>
>Hvem ringer jeg til for at få hjælp til det?

Tja.. har du overvejet Microsoft?
--
Snuden

Fra : Vega

Dato : 27-06-07 20:47

"Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Tja.. har du overvejet Microsoft?

Ja, kunne bare ikke finde ud af hvilket nr. jeg kan ringe på.
Men det er løst nu med en systemgendannelse, den kunne åbnebart ikke lide at
jeg installerede opdateringerne Nvidia ATA controlleren fra win update.

Mvh. Vega.

Fra : Snuden

Dato : 28-06-07 15:28

On Wed, 27 Jun 2007 21:47:10 +0200, "Vega" <vega84@gmail.com> wrote:

> [...]
>jeg installerede opdateringerne Nvidia ATA controlleren fra win update.

www.dgs.dk er din ven. En søgning på "Microsoft Danmark" afslører, at
deres supportnummer er 44890111. Så har du det til en anden gang :)

--
Snuden