MS Windows
briani 27239
Samme XP install på flere maskine
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 25-06-07 20:01

Hello,
Jeg skal have standet en custom restore CD til en serie IBM laptops. Det er
ikke ens hardware og skal være noget der fungerer offline da det er en
kørende afdeling der kun har adgang til firmaet via VPN.

Nogen hints til hvordan det gribes an?
Umiddelbart jeg 2 idér:

*Fodre alle driverne i en install (nogen hints til hvordan man gør det? -
jeg kan vist ikke spørge google rigtigt fordi der kommer ikke umiddelbart
noget brugbart) og så lave en bootbar ghost skive

*Undlade at installere nogen drivere overhovedet og lave Thinkvantage
systemupdate klare arbejdet (og naturligvis lægger NIC driverne på) - lave
en bootbar ghost skive.

Der er en licens til ghost og det må selvfølgelig ikke koste noget. Så det
skal kunne klares med det eksisterende software

/Dennis

Fra : Sune Storgaard

Dato : 25-06-07 21:12

"Dennis Pedersen" <usenetspam*FJERNDETTE*@daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:468010d8$0$145$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
>
> *Undlade at installere nogen drivere overhovedet og lave Thinkvantage
> systemupdate klare arbejdet (og naturligvis lægger NIC driverne på) - lave

nLite er fin til at lave en hjemmebrygged xp install cd med, udover et hav
af unattended features, kan du også fodre den med nødvendige og unødvendige
drivere.

> Der er en licens til ghost og det må selvfølgelig ikke koste noget. Så det
> skal kunne klares med det eksisterende software

Du bør nok tage et kik på sysprep