MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
fejl 16bits program kan ikke installere
Fra : bbj

Dato : 25-06-07 17:12

Jeg har XP, men nu begynder den at skrive at det er 16bits program jeg vil
installerer og det kan jeg ikke.

Hvad er det lige man gør for at rette op på dette.

MVH
BBJ

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-07 07:45

"bbj" <bjarnebo@webspeed.dk> wrote in message

> Jeg har XP, men nu begynder den at skrive at det er 16bits program jeg vil
> installerer og det kan jeg ikke.

Du har XP, og den begynder at skrive at det er et 16bits program du vil
installere?
Øh --- *hvad* er det du vil installere...........? Prøv at skrive navnet
eller læg et link til det.

mvh
///M

Fra : hcma

Dato : 26-06-07 11:28

"bbj" <bjarnebo@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> installerer og det kan jeg ikke.
>
> Hvad er det lige man gør for at rette op på dette.

måske dette: http://www.hcma.dk/tips61to70.htm#no63
m v h
hcma