MS Windows
briani 27239
Se indhold af en .pps
Fra : Kim Schroeder

Dato : 24-06-07 01:56

Jeg har fået tilsendt et diasshow fra en ven i Brasilien
indeholdende familiealbummet.

PowerPoint nægter at åbne den - hvorfor står hen i det
uvisse (jeg kan sagtens åbne alle mulige andre pps - men
lige den her vil den ikke).

Findes der et smart program, som kan dissikere en pps-fil,
så jeg kan se billederne ?

Kim

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 24-06-07 02:28

"Kim Schroeder" <nospamtome@myorange.dk> skrev :

>PowerPoint nægter at åbne den - hvorfor står hen i det
>uvisse (jeg kan sagtens åbne alle mulige andre pps - men
>lige den her vil den ikke).

Hvis den er lavet i PP 2007 og du ikke har denne, så er det et
andet format.

Prøv med
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=048DC840-14E1-467D-8DCA-19D2A8FD7485&displaylang=da

Hjølper det ikke, så prøv at spørg i
news:dk.edb.programpakker.ms-office, det er en mere relevant
gruppe til spørgsmålet.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Kim Schroeder

Dato : 24-06-07 02:53

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse news:g0ir73lleer1n630o87c9ft2sr3kjdsrms@dtext.news.tele.dk...
[klip]
> Prøv med
> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=048DC840-14E1-467D-8DCA-19D2A8FD7485&displaylang=da

Nyhedsgrupper er den største opfindelse siden hjulet.

1000 tak for hjælpen - hentede MS 2007 PP fremviser - og nu kan
jeg se den

Kim

Fra : Jack

Dato : 24-06-07 11:15

"Kim Schroeder" <nospamtome@myorange.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>>

> Nyhedsgrupper er den største opfindelse siden hjulet.
>
> 1000 tak for hjælpen - hentede MS 2007 PP fremviser - og nu kan

Hent denne istedet, så kan du åbne og gemme alle office filer far 2007
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=941b3470-3ae9-4aee-8f43-c6bb74cd1466

Fra : Jack

Dato : 24-06-07 11:31

"Jack" <gopot@***hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hent denne istedet, så kan du åbne og gemme alle office filer far 2007
> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=941b3470-3ae9-4aee-8f43-c6bb74cd1466

Og den burde du foresten ha´ fået via win update?

Fra : Lone

Dato : 24-06-07 18:35

> Og den burde du foresten ha´ fået via win update?

Hmmm.........sure?

Kan ikke mindes jeg skulle have hentet noget der minder om den,
og kan heller ikke se på update der skulle være hentet noget der ligner
den i maj hvor den udkom?
Søg /filer giver heller ikke nogen resultater. Hvor kan den
forventes at være placeret hvis den er kommet som update?

(har: xp home sp2 /office xp 2002 sp3)

--
vh Lone

Fra : Jack

Dato : 24-06-07 19:44

"Lone" <logro@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Søg /filer giver heller ikke nogen resultater. Hvor kan den
> forventes at være placeret hvis den er kommet som update?

Updatere du på windows update eller microsoft update ? På sidstnævnte er
den kommet. Men hent den endelig, så slipper du for kompatilitets problemer
med off. 2007 Jeg hentede den selv herhjemme, men senere så jeg den da
på jobbet under autoupdate (mener jeg bestemt

Hvis du er på windows update, burde du et eller andet sted oppe i toppen
kunne vælge Microsoft update og så bare køre den en fang så instalere den
sig til fremover.

Fra : Jack

Dato : 24-06-07 19:52

ps

Xp pro sp2 Office 2003 pro

Fra : Lone

Dato : 24-06-07 20:19

> [...]
>problemer med off. 2007 Jeg hentede den selv herhjemme, men senere
>så jeg den da på jobbet under autoupdate (mener jeg bestemt

Well - MS update dækker jo både win og office - men den er der ikke som
en tilgængelig update - og heller ikke i oversigten over hentede updates,
- og jeg har ikke en fil med det navn på puteren....medmindre den er en
af de 'top-hemmelige' syst. filer hvilket jeg ikke liiige kan forestille mig
Nok det sædvanlige med at home er bagud ;)

Så det kunne da godt være den skulle hentes. Ok ting at vide den findes
i hvert fald!

--
vh Lone

Fra : Jack

Dato : 24-06-07 20:37

> [...]
> mig
> Nok det sædvanlige med at home er bagud ;)

Burde jo engentlig ikke ha noget at gøre med, om du har home eller pro, da
det er officepakken der tæller, og den skulle kunne bruges til alle off.
pakker nyere end 97

Fra : Lone

Dato : 24-06-07 20:58

> Burde jo engentlig ikke ha noget at gøre med, om du har home eller pro, da det er officepakken der
> tæller, og den skulle kunne bruges til alle off. pakker nyere end 97

You're right.!!..... der er dømt søndag på øverste etage, hmf..........

(Wauw ..kan se at den danske ver blev udgivet 9/5 07og den engelske
først her den 18/6 07........den rækkefølge har jeg da ikke lige set før

Well well. Gemmer linket til hvis der skulle blive brug for yderligere ~ 27Mb
til at fylde på hylderne. Tanx og ikke mere søndagsvrøvl herfra ))

--
vh Lone

Fra : Jack

Dato : 24-06-07 22:35

> [...]
> 27Mb
> til at fylde på hylderne. Tanx og ikke mere søndagsvrøvl herfra ))

Hæ... det er tilladt at søndagsvrøvle, jeg gør det 7 dage om ugen

Fra : Kim Schroeder

Dato : 24-06-07 19:38

"Jack" <gopot@***hotmail.com> skrev i en meddelelse news:467e3bb8$0$16330$88260bb3@free.teranews.com...
[klip]

> Og den burde du foresten ha´ fået via win update?

Jeg har XP SP1, da SP2 blandt flere ulemper bl.a. gør at min
laserprinter ikke vil virke - og da Microsoft ikke længere servicere
brugere med SP1, er der ikke noget, som hedder update her mere

Kim

Fra : Jack

Dato : 24-06-07 19:49

> [...]
> laserprinter ikke vil virke - og da Microsoft ikke længere servicere
> brugere med SP1, er der ikke noget, som hedder update her mere

hmm surt, men det lyder som om det er din printer der burde ha´ nye
drivere, har hjemme og på jobbet ikke haft nogele problemer med printere af
nogen art, og har været en del igennem.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 24-06-07 20:08

Kim Schroeder wrote:

> laserprinter ikke vil virke - og da Microsoft ikke længere servicere

Hvilken printer har du?

Jesper Poulsen

Fra : Kim Schroeder

Dato : 25-06-07 00:10

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse news:467ec150$0$2098$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
[klip]

<Hvilken printer har du?

Canon LPB-660

og i øvrigt også en Canon MPC400 (som jeg dog ikke har testet under SP2).

Opfattede SP2 som en stor kolds om benet - der var en masse som skulle
disables, såsom messenger, sikkerscenter, firewall - og som nævnt virker
min laser-printer ikke under SP2.
Den er i øvrigt optimeret til Win 95, hvilket en lille mærkat stolt oplyser om ,
og jeg måtte også benytte en anden driver for at få den til at køre under XP.

http://groups.google.dk/group/dk.edb.system.ms-windows/browse_thread/thread/65795bfc0638aa7d/92d27693b8e41fc3?q=SP+2+Kim+schroeder&lnk=ol&hl=da&

Kim

Fra : Jack

Dato : 25-06-07 22:36

> [...]
> oplyser om ,
> og jeg måtte også benytte en anden driver for at få den til at køre under

At du skal disable firewall, er vel et luksusproblem for dem som har en i
forvejen, at der er en med i købet er vel ok. en gammel printer er så
producentens problem.. de burde ha´ lavet en driver der passede, 95 er måske
et par dage siden tror du skylder dig selv den tjeneste, at bare
instalere sp2 og så glemme resten.