MS Windows
briani 27239
Hvor gemmes password?
Fra : MJU

Dato : 24-06-07 00:48

Hej

Jeg vil gerne vide hvor windows xp med IE7 gemmer de password, som man
bruger til og logge sig ind på en side?

Jeg har lige omformateret og havde nogle problemer med og huske et
Brugernavn og Password på nogle sider.

Håber det er noget i kan hjælpe mig med.

/MJU

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 24-06-07 06:23

MJU wrote:

> Jeg vil gerne vide hvor windows xp med IE7 gemmer de password, som man
> bruger til og logge sig ind på en side?

Vel sagtens samme sted som IE6, nemlig i registreringsdatabasen.

> Jeg har lige omformateret og havde nogle problemer med og huske et
> Brugernavn og Password på nogle sider.

Endnu en god grund til at bruge Firefox eller Opera, de gemmer ikke
noget i registreringsdatabasen.

Jesper Poulsen

Fra : MJU

Dato : 24-06-07 20:41

On 24 Jun., 07:23, Jesper Poulsen <nos...@ingensteder.dk> wrote:

> Vel sagtens samme sted som IE6, nemlig i registreringsdatabasen.

> Endnu en god grund til at bruge Firefox eller Opera, de gemmer ikke
> [...]

Ja men det var nu ikke det jeg gerne vil vide.

/MJU

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 24-06-07 21:10

MJU <mickydk@gmail.com> skrev :

>Ja men det var nu ikke det jeg gerne vil vide.

Det korte af det lange er, at du ikke kan finde gamle password.

Dels er de ikke læsbare i registreringsdatabasen og dels er den
slettet, hvis du har formateret partitionen med Windows.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Ivar

Dato : 24-06-07 20:54

MJU skrev:

> Jeg har lige omformateret og havde nogle problemer med og huske et
> Brugernavn og Password på nogle sider.

Da jeg havde et ligende problem, fandt jeg et stykke software
på nettet der viste alle gemte passwords. Jeg kan desværre ikke
huske hvad programmet hed, men det var et primitivt dos-program.
Du kan også købe flotte programmer der kan løse dit problem.

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express? Prøv dog noget nyt !!!
MesNews er lige til at gå til.

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 24-06-07 22:06

On Sun, 24 Jun 2007 21:53:47 +0200, Ivar <dild@[nozpam]webspeed.dk>
wrote in dk.edb.system.ms-windows

http://www.nirsoft.net/
--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Jack

Dato : 24-06-07 22:09

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> huske hvad programmet hed, men det var et primitivt dos-program.
> Du kan også købe flotte programmer der kan løse dit problem.

Nytter jo ikke rigtigt, hvis han har formateret...

Fra : Ivar

Dato : 25-06-07 17:03

Jack skrev:

> Nytter jo ikke rigtigt, hvis han har formateret...

Jeg havde ikke fantasi til, at nogen ville spørge om at hente data
fra en nyformateret disk. Jeg gik ud fra at han ville hente det
fra en anden computer.

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
Prøv MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/

Fra : MJU

Dato : 25-06-07 15:01

On 24 Jun., 23:09, "Jack" <gopot@***hotmail.com> wrote:

> Nytter jo ikke rigtigt, hvis han har formateret...

Jeg har kun brug for at vide hvilken fil på min PC disse oplysninger
ligger i.
De må være i en eller anden fil.

/MJU

Fra : Plonk

Dato : 25-06-07 16:06

"MJU" <mickydk@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> meddelelsenews:mn.c5217d76607dbb22.31159@nozpamwebspeed.dk...
>Jeg har kun brug for at vide hvilken fil på min PC disse oplysninger

Og så flere har skrevet er det i registreringsdatabasen... læser du svarene
??

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 26-06-07 06:00

MJU wrote:

> De må være i en eller anden fil.

Registreringsdatabasen består af 5 filer.

Jesper Poulsen

Fra : MJU

Dato : 25-06-07 21:06

On 25 Jun., 18:03, Ivar <dild@[nozpam]webspeed.dk> wrote:

> Jeg havde ikke fantasi til, at nogen ville spørge om at hente data
> fra en nyformateret disk. Jeg gik ud fra at han ville hente det
> [...]

Det er ikke fra en nyformateret disk. Men gemme dem løbenede via
backup
Så man har dem til en anden gang når man formatere sin HD.

/MJU

Fra : MJU

Dato : 25-06-07 21:15

On 25 Jun., 22:06, MJU <mick...@gmail.com> wrote:

> Det er ikke fra en nyformateret disk. Men gemme dem løbenede via
> backup
> Så man har dem til en anden gang når man formatere sin HD.
>
> /MJU

Sorry allesamen. Der har været en del og se samme tid med denn tråd.
Men nu har jeg læst linket. og vil afprøve det.

Tak for hjælpen.

/MJU