MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Manglende dll
Fra : Verner

Dato : 22-06-07 18:30

Hej

Bruger Win XP 2.
I flg. Norton System Works mangler jeg to dll filer til Adobe Reader 8
og NET.framework 2.
Det er msvcp80.dll og msvcr80.dll.
Jeg har fundet dem på dll-files.com.
Hvad skal jeg gøre med dem ? Hvor skal de arkiveres?
Der foreslåes "Windows/system directory", men der er 2 stk.
Hvad skal man evt. tage sig i agt for?
NB. Jeg bruger PC'en som værktøj og ved ikke noget om hvad der ellers
sker inde i "maskinen".

Verner

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-07 20:21

"Verner" <vbentsen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvad skal man evt. tage sig i agt for?
> NB. Jeg bruger PC'en som værktøj og ved ikke noget om hvad der ellers

Her hos mig ligger de i system32 folderen.

mvh Ebbe

Fra : Verner

Dato : 22-06-07 22:46

>"Ebbe \(7000\)" <es44(snabela)pc[punktum]dk> wrote:

> "Verner" <vbentsen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Her hos mig ligger de i system32 folderen.
>
> mvh Ebbe

Hej Ebbe

Vil det sige at jeg bare skal pakke ud på skrivebordet og så kopiere til
system32 folderen? Er der noget jeg skal lave sikkerhedskopi af inden
"operationen"?

Verner

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-07 07:35

> [...]
>
> Vil det sige at jeg bare skal pakke ud på skrivebordet og så kopiere til
> system32 folderen? Er der noget jeg skal lave sikkerhedskopi af inden

Eller osse bare pakke ud direkte til folder. De gange jeg har foretaget
lignenede operationer, har jeg ikke taget sikkerhedskopi. ( Nu skal dertil
siges, at jeg ta'r backup af systemdisk hver dag kl. 19 alligevel )

mvh Ebbe

Fra : Verner

Dato : 23-06-07 10:08

> [...]

> lignenede operationer, har jeg ikke taget sikkerhedskopi. ( Nu skal dertil
> siges, at jeg ta'r backup af systemdisk hver dag kl. 19 alligevel )

Hej Ebbe

Tak for svaret. Jeg går I gang.
Verner