MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
win me eller win 2000?
Fra : Poul Johannsen

Dato : 21-06-07 18:40

Hej

Min kæreste har win me dk på sin pc. Jeg har fået fat i win 2000 dk.
Kunne tænke mig at hun fik den på hendes pc.
Hun spiller faktisk det eneste spil på spil.tv2.dk og ingen spil på
selve pcen.
Vil hun have større gavn af win 2000 i stedet for win me?
Jeg ved at win 2000 er stabil i forhold til win me.

Mvh Poul

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-06-07 18:50

Poul Johannsen (slet X06R8) skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Vil hun have større gavn af win 2000 i stedet for win me?
> Jeg ved at win 2000 er stabil i forhold til win me.
> Mvh Poul

Ja 2000 er mere stabil.

Hvis hun har problemer med at ME går ned i utide, så er 2000 en
god ide, men ellers vil hun næppe opnå noget.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Poul Johannsen

Dato : 21-06-07 18:56

Hej

>Ja 2000 er mere stabil.

Nemlig. Jeg har selv engang skiftede win me ud med
win 2000 og oplevede 2000 som stabilt og win me
som noget lort.

>Hvis hun har problemer med at ME går ned i utide,
så er 2000 en
>god ide, men ellers vil hun næppe opnå noget.

Hun har oplevet at ME gik ned og jeg oplevede blå
skærme et par gange ellers kører ME fint. Håber
hun tager imod win 2000.

Mvh Poul

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 22-06-07 06:02

Poul Johannsen (slet X06R8) wrote:

> Hun spiller faktisk det eneste spil på spil.tv2.dk og ingen spil på
> selve pcen.

Det eneste nyere spil der ikke virker på 2000 er BF2142. Det _kræver_
XP. Resten virker fint. Anvender selv 2000 og har gjort det i maaange år nu.

> Vil hun have større gavn af win 2000 i stedet for win me?

Altid. ME er baseret på DOS-udgaverne af Windows, hvor 2000 er NT 5.0
(XP er NT 5.1).

Jesper Poulsen