MS Windows
briani 27239
Problemer med Vista x64?
Fra : Rasmus Jakobsen

Dato : 20-06-07 23:10

Hej NG

Jeg har lige fået en ny HP bærbar med Vista Business. Processor er AMD
Turion 64x2. Ved første opstart skulle jeg vælge, om jeg ville installere
Vista x64 eller Vista x32. Jeg valgte x64, da jeg tænkte, at det da måtte
være det rigtige.

Siden er jeg ved lidt surferi blevet i tvivl. Vil det give mig en masse
problemer med driver-kombatibilitet og andre trælse ting, hvis jeg kører
x64? Allerede nu kan jeg ikke få den til at optage lyd via
mikrofonindgangen.

Det vil være ret besværligt, hvis jeg skal til at installere x32 i stedet
for x64, da der kun var "et skud i bøssen" mht. at vælge styresystem.

Tak for et råd!

Mvh

Rasmus

Fra : Rasmus Jakobsen

Dato : 20-06-07 23:23

Undskyld! Jeg var ikke omhyggelig nok, da jeg googlede efter svar på emnet i
gruppen. Nu har jeg læst de tidligere tråde om emnet.

Så nu mangler jeg bare at finde ud af, hvordan jeg kan få fat i Vista
32-bit, når jeg nu var så dum at vælge Vista 64-bit...

Mvh

Rasmus

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-06-07 23:36

>Så nu mangler jeg bare at finde ud af, hvordan jeg kan få fat i Vista
>32-bit, når jeg nu var så dum at vælge Vista 64-bit...

Det kan du på edbpriser. Der finder du den bedste pris :)

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : L.E.P.

Dato : 21-06-07 06:42

Thu, 21 Jun 2007 00:22:57 +0200, skrev "Rasmus Jakobsen"
<ingen@spam.tak> :

> [...]
>
>Så nu mangler jeg bare at finde ud af, hvordan jeg kan få fat i Vista
>32-bit, når jeg nu var så dum at vælge Vista 64-bit...

Hvis den virker godt nok nu, hvorfor så ikke vente og se hvad der
sker? Med tiden vil der komme flere og flere drivere til 64-bit
versionen.

Og det med mikrofonen behøver ikke at have noget at gør med om det er
32 eller 64 bit versionen.

Hilsen Lars

Fra : ct

Dato : 21-06-07 07:51

jeg har en 32bit på arbejde og 64bit derhjemme, og oplever ikke den store
forskel i mængden af småproblemer med drivere m.v. Jeg kan anbefale dig at
vente og se tiden an, jeg tror de fleste ting bliver rettet inden alt for
længe

ct