MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Skriv venligst om svarene virker
Fra : Jacob

Dato : 19-06-07 07:25

Jeg bruger ofte at søge på de problemer jeg har, før jeg spørger herinde.
Men det er lidt irriterende at se et løsningsforslag, men ikke om det
virker.

Så hvis I får svar på et problem og løsningen virker, vil I så ikke godt
lige gå ind og svare at det virker i tråden.

Så er det nemmere for os andre at vide at løsningen er ok.

Fra : Desserten

Dato : 19-06-07 07:44

"Jacob" <Jacob@mailinvalid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> svare at det virker i tråden.
>
> Så er det nemmere for os andre at vide at løsningen er ok.

Kan ikke være mere enig........det er faktisk det essientelle i news......der er også
nogle derude der selv når at finde svaret på deres sprøgsmål og så bare skriver :

"Jeg fandt selv svaret" , men UDEN at skrive noget , så vi andre måske kunne lære lidt
også !!

Fra : Kim S

Dato : 20-06-07 15:55

"Jacob" <Jacob@mailinvalid.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> lige gå ind og svare at det virker i tråden.
>
> Så er det nemmere for os andre at vide at løsningen er ok.

HØRT !!!
Det er da osse almindelig høflighed at svare tilbage med et
lille "tak for tipset", eller "problemet ikke løst".

Mvh, Kim

Fra : John

Dato : 20-06-07 16:09

"Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da osse almindelig høflighed at svare tilbage med et
> lille "tak for tipset", eller "problemet ikke løst".

Ganske enig!

John