MS Windows
briani 27239
Error 13 Type mismatch?
Fra : Martin Ploug

Dato : 18-06-07 19:00

Hej

Jeg har lavet en genvej til et program, der ligger på et fællesdrev.
Det fungerer fint på andre PC'er, hvor jeg har gjort det samme, men
nu får jeg en fejl på en anden PC, når jeg jeg forsøger at åbne program-
met via genvejen. Der kommer en alert, hvor der står "Run-time error '13'
Type mismatch" - og der sker ikke mere. Er her nogen, der har et bud på,
hvorfor den fejler?

Det er på Windows 2000 og Office 2000.

Kan der mangle opdateringer, hotfixes eller andet?
Hvad kan jeg gøre som procedure for at forsøge at rette fejlen?

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Martin

Fra : Allan Vebel

Dato : 19-06-07 01:11

Martin Ploug skrev:

> Kan der mangle opdateringer, hotfixes eller andet?

Prøv at åbne din IE, Funktioner => Windows Update,
så skal systemet nok fortælle om du mangler noget.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Martin Ploug

Dato : 19-06-07 14:27

Allan Vebel <spam@do.not> skrev:

>Prøv at åbne din IE, Funktioner => Windows Update,
>så skal systemet nok fortælle om du mangler noget.
>
>--
>Allan Vebel
>http://html-faq.dk

Hej Allan

Ok, tak for det.

Det ser ud som om Windows update er sat til automatisk,
så det burde vel være ok.
Måske er det noget i Office 2000 der mangler eller en Service
Pack 3 eller 4, men det er vist rene gæsttererier jeg er ude i.
Bare jeg havde noget mere konkret at gå efter.

Jeg må videre i min søgen

Mvh. Martin

Fra : Martin Ploug

Dato : 26-06-07 22:00

Martin Ploug skrev:

> [...]
> Pack 3 eller 4, men det er vist rene gæsttererier jeg er ude i.
> Bare jeg havde noget mere konkret at gå efter.

Hej

Jeg er nået frem til, at det har at gøre med , om man ændrer sprog
under Start > Indstillinger > Kontrolpanel > International > fanen Generelt.

Mvh. Martin