MS Windows
briani 27239
Vista og XP på samme maskine
Fra : Kurt Pedersen

Dato : 18-06-07 15:16

Hej NG
Finder Vista selv ud af at der er installeret en XP og at den skal ligge som
nummer 2 styresystem så jeg efter installationen får mulighed for at vælge
XP eller Vista under opstart?
mvh
Kurt

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-06-07 17:25

Kurt Pedersen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> [...]
> skal ligge som nummer 2 styresystem så jeg efter
> installationen får mulighed for at vælge XP eller Vista under

Den korte version:

JA

- og den lidt længere:

Ja - XP ligger så stadig på dit C-drev - og Vista ligger på dit
D-drev - men Vista bytter så selv om på drevene, så du booter
fra Vista, så er den drev på C.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Kurt Pedersen

Dato : 20-06-07 10:33

Hej Jan
Tak for det det var lige det svar jeg havde brug for.
mvh
Kurt