MS Windows
briani 27239
MS Imaging og clipboard
Fra : Rado

Dato : 18-06-07 11:22

Jeg synes ikke jeg kan få MS Imaging (i Windows 2000) til at åbne et
screendump fra clipboard. "Paste" er ikke tilgængelig under Edit. Er
det normalt?

--
Rado

No, I haven't sold my soul to the devil - I just
let him borrow it once in a while...

Fra : emj

Dato : 18-06-07 16:49

Rado skrev:

>"Paste" er ikke tilgængelig under Edit.

Så prøv ctrl+V

Hilsen emj
--
http://lamaguf.dk/

Fra : Rado

Dato : 18-06-07 18:09

On Mon, 18 Jun 2007 17:49:25 +0200, emj <emj@> wrote:

>Så prøv ctrl+V

Er prøvet, virker heller ikke.

Der er ingen problemer med andre grafikprogrammer.

--
Rado

"Mind KNOWS. It does not /learn/. All-knowledge is timeless
to an Illuminate." - Lao Russell

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 18-06-07 17:39

Rado <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev :

>Jeg synes ikke jeg kan få MS Imaging (i Windows 2000) til at åbne et
>screendump fra clipboard. "Paste" er ikke tilgængelig under Edit. Er
>det normalt?

Kender ikke programmet, men i mange billedeprogrammer, skal man
gøre det med noget á la File => Insert.

Ellers prøv [Ctrl]+[V].

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Rado

Dato : 18-06-07 18:16

On Mon, 18 Jun 2007 12:21:41 +0200, Rado <rado@fjernpost1.tele.dk>
wrote:

Nå, har fundet ud af hvorfor: man skal åbne et nyt "blankt dokument"
først.

De flest andre programmer gør dette automatisk når man paster, hvis
det er påkrævet.