MS Windows
briani 27239
Jeg mangler netkortdriver til Fujitsu Siem~
Fra : Autocadster

Dato : 17-06-07 22:02

Jeg mangler netkortdriver til Fujitsu Siemens Expert, ved ikke hvilken
model nummer... men den har s/n: 3455070013 og ident: 830A70901.

Har været inde på Fujitsu Siemens www totalt uden held, blev som sidst
jeg skulle bruge noget derfra bare sendt i ring

Autocadster / 2620

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 18-06-07 08:26

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har været inde på Fujitsu Siemens www totalt uden held, blev som sidst jeg
> skulle bruge noget derfra bare sendt i ring

Så vidt jeg kan se er det et MSI MS6330 bundkort der sidder i
PC'en og der er ikke netkort på dette bundkort.
Hvis det er tilfældet må netkortet være et PCI kort som skulle
være mulig at identificere?

Fra : Autocadster

Dato : 18-06-07 09:12

Karl Erik Nielsen sendte dette med sin computer:
> [...]
> PC'en og der er ikke netkort på dette bundkort.
> Hvis det er tilfældet må netkortet være et PCI kort som skulle

Desværre ikke for på det kort er der ikke netkort onboard

Autocadster / 2620

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 18-06-07 09:19

> Desværre ikke for på det kort er der ikke netkort onboard

Ja det var også det jeg skrev!
På netkortet er der en chip - måske fra Realtek - med et nummer?

Fra : Autocadster

Dato : 18-06-07 09:27

Karl Erik Nielsen skrev:

> Ja det var også det jeg skrev!
> På netkortet er der en chip - måske fra Realtek - med et nummer?

Det er ikke til at se på boardet i den jeg har... men måske der var en
der vidste hvordan man kommer til drivere via s/n, for når jeg prøver
havner man blot samme sted igen og igen...

Autocadster / 2620

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 18-06-07 10:08

> [...]
> vidste hvordan man kommer til drivere via s/n, for når jeg prøver havner

Så vidt jeg kan se er der slet ikke nogen driver hos Fujitsu Siemens.
Måske netkortet er eftermonteret? - så kan du ikke finde driveren der.

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 18-06-07 10:14

"Karl Erik Nielsen" <karl.erik.nielsen@nospam.gmail.com> skrev i en
meddelelse news:46764b6a$0$162$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> "Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Så vidt jeg kan se er der slet ikke nogen driver hos Fujitsu Siemens.
> Måske netkortet er eftermonteret? - så kan du ikke finde driveren der.

Måske Everest Home kan fortælle dig hvad netkoret hedder?
http://www.majorgeeks.com/download4181.html

Fra : Allan Vebel

Dato : 19-06-07 00:26

Karl Erik Nielsen skrev:

> Måske Everest Home kan fortælle dig hvad
> netkoret hedder?

Ja, det plejer at være godt til den slags, jeg bruger
det til daglig.

Ellers koster et netværkskort under 100 kroner. I
mange tilfælde er det nemmere end at finde en eller
anden tvivlsom driver.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk