MS Windows
briani 27239
Streame XP SP2 har flere datoer ?
Fra : urlex

Dato : 17-06-07 14:32

Jeg vil gerne streame alle opgraderinger ind i min XP SP1 og er stødt
på SP2 med flere datoer, men samme fillængde og spørger her om den
sidst nævne dato indeholde alle opgraderinger, ved nogen noget ?
vh urlex

Fra : mogens

Dato : 18-06-07 15:32

@urlex:
Hej. Der udgives ikke flere end een Service Pack med et givent nummer
ex. SP2 - dvs. denne opdateres altså ikke løbende. Efter en Service
Pack er udgivet, så udgiver Microsoft løbende, såkaldte, hotfix'es.
Efter nogen tid - gerne et par år - bliver disse hotfixes samlet under
en ny Service Pack med løbenummeret højere.
Vær dog opmærksom på at en Service Pack udgives i to varianter: En
stor komplet (SP2 ca. 260mb) og en lille (SP2 ca. 70mb) der undersøger
hvad der mangler på den pc den installeres på, og downloader og
installerer dette.
Hilsen mogens

Fra : urlex

Dato : 18-06-07 16:13

On 18 Jun., 17:32, mogens <langball...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> stor komplet (SP2 ca. 260mb) og en lille (SP2 ca. 70mb) der undersøger
> hvad der mangler på den pc den installeres på, og downloader og

Tak for svar - den jeg downloadede har dato 11-06-07 (258 MB)
271.072.488 byte og KB835935-SP2-DAN.exe. Årsag jeg spurgte var at jeg
læste om Slipstreaming og der stod bl.a. at alle Hotfixes VAR
inclusive og at SP2 løbende blev opdateret. Det er altså ikke
rigtig
vh urlex