MS Windows
briani 27239
Hvordan fjerner man Acer-startup-skilte?
Fra : Philip Palmer Jørgen~

Dato : 16-06-07 14:50

Jeg har købt en udmærket Acer-pc men det irriterer mig, at hver gang jeg
starter den op, skal jeg se en masse Acer-skilte og reklamer. Det vil jeg
have fjernet. Jeg har allerede fjernet alle Acer-programmer i "Tilføj/fjern
programmer", men det er åbenbart ikke nok. Hvad skal jeg gøre?

Hvordan fjerner man Acers uønskede software 100% fra min
Windows-installation, så jeg ikke skal se på det hver gang jeg starter min
PC op. Der står intet i Manualen.

Hvad gør jeg?

v.h.
Philip

Fra : Snuden

Dato : 16-06-07 15:14

On Sat, 16 Jun 2007 15:49:52 +0200, "Philip Palmer Jørgensen"
<palmer.joergensen@mail.dk> wrote:

> [...]
>
>Hvordan fjerner man Acers uønskede software 100% fra min
>Windows-installation, så jeg ikke skal se på det hver gang jeg starter min

Hvis det er ACER-reklamen lige ved opstart du tænker på, skal du en
tur i BIOS for at slå det fra. Kig efter "Vis POST under opstart"
eller noget lignende
--
Snuden