MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Program for Backup til externt disk
Fra : Per Pedersen

Dato : 16-06-07 12:01

Hej

Findes der et "lille" backup program hvor man kan pege ud hvad man vil have
backup fra sine diske ud på et externt drev
Jeg bruger Windows XP enten et købe/freware det er lige meget

Mvh
Per

Fra : Ole C

Dato : 16-06-07 12:08

Per Pedersen skrev blandt andet:

> Findes der et "lille" backup program hvor man kan pege ud hvad man
> vil have backup fra sine diske ud på et externt drev
> Jeg bruger Windows XP enten et købe/freware det er lige meget

For eksempel Stone's Kopikontrol:
http://www.stoneware.dk/kopikontrol/default.htm

--
vh
Ole C.

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 16-06-07 13:40

On Sat, 16 Jun 2007 13:01:02 +0200, "Per Pedersen" <per.p@pc.dk>
wrote:

> [...]
>backup fra sine diske ud på et externt drev
>Jeg bruger Windows XP enten et købe/freware det er lige meget

http://www.handybackup.net/
Handy Backup, både gratis og købe
mvh Ebbe

Fra : Henning Larsen

Dato : 16-06-07 14:27

"Per Pedersen" <per.p@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> have backup fra sine diske ud på et externt drev
> Jeg bruger Windows XP enten et købe/freware det er lige meget

Jeg bruger et jeg selv har lavet i Visual Basic. Hvis du er interesseret kan
jeg maile det til dig.

Henning Larsen

Fra : Rado

Dato : 16-06-07 16:55

wrote:

>Hej
>
>Findes der et "lille" backup program hvor man kan pege ud hvad man vil have
>backup fra sine diske ud på et externt drev
>Jeg bruger Windows XP enten et købe/freware det er lige meget

Hvis du vil have noget avanceret, så prøv:

http://centered.com

--
Rado

"Mind KNOWS. It does not /learn/. All-knowledge is timeless
to an Illuminate." - Lao Russell

Fra : Per Pedersen

Dato : 17-06-07 16:07

Tak til alle for budene
Jeg vil nok bruge Stone's kopicontrol, men Handy Backup er egentlig også god
den kan lave direkte sikkerhedskopi til multibel DVD.
Har prøvet og det virker.

Mvh

Per

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-06-07 13:45

Den 17-06-07 17.06 skrev Per Pedersen følgende:
> men Handy Backup er egentlig også god
> den kan lave direkte sikkerhedskopi til multibel DVD.

Hvis du beslutter dig til at købe programmet, så vær opmærksom på, at
det udbydes af to forskellige firmaer. Du skal sørge for at købe licens
der, hvor du henter programmet. Bogmærk linket, så du ikke uforvarende
kommer ind på det andet firmas side.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Instant Converter lader dig omregne forskellige måleenheder, for