MS Windows
briani 27239
Adgangskode
Fra : Ingrid Bitsch

Dato : 14-06-07 22:32

Jeg vil gerne lave en adgangskode, som kommer frem som det første på
skrivebordet når jeg tænder min pc. Kun en, ikke noget med at dele filer med
andre.
Mit system er Windows XP.

I kontrolpanelet er der noget som hedder brugerkonti, men jeg kan ikke helt
finde ud af hvad jeg skal bruge og hvordan, for at få det jeg ønsker.

Er der en som vil guide mig, please.

På forhånd mange tak

MVH
Ingrid

Fra : Stampe

Dato : 14-06-07 23:01

"Ingrid Bitsch" <ingridbitsch@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
>
> I kontrolpanelet er der noget som hedder brugerkonti, men jeg kan ikke
> helt finde ud af hvad jeg skal bruge og hvordan, for at få det jeg

Hej Ingrid!

Ja du går simpelhen ind i brugerkonti og vælger "Opret ny konto" deefter
skal du give kontoen et navn feks. "Ingrid" tryk næste og sæt hak i
"Computeradministrator" og tryk på "Opret konto" nu kommer du ud i
hovedmenuen hr kan du så se din bruger konto "Ingrid" tryk på den. Herefter
skal du vælge "Oprette en ny adgangskode" så skriver du en adgangskode du
selv bestemmer - Skal skrives to gange. Tryk herefter på "Opret
adganagskode" Vipti så er du færdig, næste gang du ganstarter PCen vil du
blive spurgt om password før du kommer ind.

Mvh
Stampe