MS Windows
briani 27239
Ingen lyd i Vista
Fra : Anders

Dato : 14-06-07 16:45

Hejsa,

Så fik jeg Vista Premium 32bit installeret. Indtil videre virker det ret
fedt, synes jeg, men jeg skal nok blive klogere

Et par ting:

- Mit webcam (Trust 380 SpaceCam (USB 2.0) kan ikke bruges
- Jeg har ingen lyd!

Jeg har et Asus A8N-SLI motherboard, nForce4 chipset, hvor jeg bruger
nForce driver version 15.00 fra NVidia. Det er det onboard lydkort, jeg
bruger. Men Vista skriver stadig uråbstegn udfor "Multimedielydkort" i
Enhedshåndtering.

Kan det passe, at der ikke findes en driver endnu til det lydkort?

Anders

Fra : Henning

Dato : 14-06-07 17:39

On Thu, 14 Jun 2007 17:45:16 +0200, Anders <nospam@nospam.dk> wrote:

>Asus A8N-SLI

Du er ikke alene - men løsningen findes åbenbart
http://www.msfn.org/board/index.php?showtopic=93884&pid=638334&mode=threaded&start=#entry638334

Fra : Anders

Dato : 14-06-07 17:56

Henning skrev:
> Du er ikke alene - men løsningen findes åbenbart
> http://www.msfn.org/board/index.php?showtopic=93884&pid=638334&mode=threaded&start=#entry638334

Takker!

Havde lige fundet frem til det selv i samme øjeblik
Det virker fint!

Anders