MS Windows
briani 27239
Opdateringer til Vista - fejl 8007000b
Fra : John Hansen

Dato : 13-06-07 19:53

Jeg bliver ved med at få ovennævnte fejl og kan ikke komme videre med
opdateringer.
Nogen løsninger.
Har søgt på nettet og fået nogle svar, men de virker tilsyneladende kun på
engelsk.
Jeg bruger ultimate og er egentlig tilfreds.

John Hansen

Fra : emj

Dato : 13-06-07 21:37

John Hansen skrev:

>Jeg bliver ved med at få ovennævnte fejl og kan ikke komme videre med
>opdateringer.
>Nogen løsninger.

Prøv at afinstallere opdateringen KB925902 via tilføj/fjern programmer
Du har sandsynligvis ikke noget at bruge den opdatering til.
Se her
http://support.microsoft.com/?kbid=925902
og her
http://support.microsoft.com/?kbid=925902#appliesto

Hilsen emj
--
http://lamaguf.dk/

Fra : John Hansen

Dato : 14-06-07 15:49

Jeg spurgte også hos microsoft og fik dette svar:

Vedr. fejlkode 0X8007000B, så har vi følgende løsningsforslag til dig :
1. Tryk på start
2. i søgefeltet skriver du CMD og vælger så at køre som administrator med
rettigheder (oppe for oven der hvor du skriver CMD - du skal højreklikke på
den)
3. Derefter skriver du fsutil resource setautoreset true C:\ og tryk så på
Enter.
4. Genstart computeren og gå så på Windows Update

Det virkede.

John Hansen