Fjerne alger på sten
Fra : ha

Dato : 06-07-01 20:40

Hej NG, jeg har selv tidligere spurgt om forslag til afrensning af sten
efter alger og har selv tidligere sværget til højttryksrensning. Har nu fået
et tips om at stenene bare skal lægges udenfor i solen nogle dage, hvorefter
algerne er pist væk.
Jeg har prøvet det, og hvor utroligt det end lyder (synes jeg)er algerne
væk.
Nemmere kan det da ikke blive.

mvh
ha

Fra : Brian Christensen

Dato : 07-07-01 09:34

"ha" <notme@dot.com> skrev i en meddelelse news:9i5451$e4f$1@sunsite.dk...
> [...]
hvorefter
> algerne er pist væk.
> Jeg har prøvet det, og hvor utroligt det end lyder (synes jeg)er algerne

Hej

Har du prøvet at slippe et par Ancistus maller løs i akvariet...ret
effektivt.

Brian

Fra : Anders Houmark

Dato : 09-07-01 21:36

Brian Christensen skrev i meddelelsen
<3b46c8c2$0$31249$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>...

>Har du prøvet at slippe et par Ancistus maller løs i akvariet...ret
>effektivt.

hehe, er det sådan nogle man lige kan leje nede ved sin dyrehandel?

vil det ikke bringe meget sygdom rundt osv?

--
Anders Houmark
Man skal ikke kassere den gamle spand,