forskæl på subdomain og submappe!!!
Fra : rcheli.dk

Dato : 02-08-07 21:56

Jeg har en hjemmeside, og jeg har sidde og udviklede på den noget tid nu,
jeg har så brugt en undermappe altså domain.dk/mappe, jeg bruger så one.com
som udbyder, og der kan må så bare bruge mappen som subdomain altså
mappe.domain.dk, MEN

Der er forskæl på hvordan de to sider bliver formateret, hvorfor og hvordan
løser jeg lige det, jeg kan overhovede ikke fatte det. hvorfor er der
forskæl på hvordan siderne bliver vist, det virker som om at den ikke kan
finde noget billeder og andre ting hvis man bruger subdomain.!!!

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP

Fra : Michael Haase

Dato : 02-08-07 22:15

rcheli.dk skrev dette den 02-08-2007 22:55:
> [...]
> forskæl på hvordan siderne bliver vist, det virker som om at den ikke kan
> finde noget billeder og andre ting hvis man bruger subdomain.!!!

Det er højst sandsynligt problemer med stien.
Hvis du i domain.dk/mappe siderne f.eks. har linket til billeder osv som
...\billede mappe\billede
og ikke har ændret det i mappe.domain.dk siderne, går det galt, da du
prøver at gå op i en mappe der ikke findes
--
Michael Haase

Fra : rcheli.dk

Dato : 02-08-07 22:21

Michael Haase <micvans@netscape.invalid> wrote in

> [...]
> og ikke har ændret det i mappe.domain.dk siderne, går det galt, da du
> prøver at gå op i en mappe der ikke findes

JA selvfølgelig, nå så blev man da så klog idag :) tak for hjælpe.