Valideringsfejl i to links til andre sider~
Fra : Sanne Bloch

Dato : 31-07-07 18:10

På min hj.side http://sannebloch.homepage.dk/ på undersiden
http://sannebloch.homepage.dk/breve.htm

får jeg meddelelse om 4 fejl, som jeg ikke ved, hvad jeg skal gøre ved.
Links'ne virker - de er ikke "døde". Jeg forstår fejlmeddelelserne som om
der er nogle bogstaver/tegn i selve linket, som ikke kan
accepteres/genkendes?

Venlige hilsner fra Sanne

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 31-07-07 18:42

Den 31-07-07 19.10 skrev Sanne Bloch følgende:
> På min hj.side http://sannebloch.homepage.dk/ på undersiden
> http://sannebloch.homepage.dk/breve.htm
>
> får jeg meddelelse om 4 fejl, som jeg ikke ved, hvad jeg skal gøre ved.

Det er fordi, tegnet "&" skal skrives med en html-kode, når det bruges i
links. Udskift "&" med "&" - så virker linkene og valideringen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Really Slick Screeensavers: Flotte pauseskærme - med lydeffekter.

Fra : Robert Nielsen

Dato : 31-07-07 19:00

Sanne Bloch wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> Links'ne virker - de er ikke "døde". Jeg forstår fejlmeddelelserne som om
> der er nogle bogstaver/tegn i selve linket, som ikke kan

I stedet for & prøv at skrive &

http://www.htmlhelp.com/tools/validator/problems.html#amp

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne