Css fejl på min hjemmeside med IE 6.0
Fra : rcheli.dk

Dato : 30-07-07 21:16

Jeg har et problem med min hjemmeside, når den bliver vist i IE 5/6 så
forsvinder menuen, det virker fint i IE 7, jeg bruger et CSS script som
næsten er ren genbrug fra min blog, men der er åbenbart en fejl på min
hjemmeside, for menuen til venstre forsvinder ned i bunden af siden hvad
kan være problemet ?

her er et billed af hvordan fejlen ser ud
http://www.rcheli.dk/images/12110358.jpg

i kan se hjemmesiden her http://rcheli.dk og hvis i vil se det orginal
script så kan i se det i bloggen her http://blog.rcheli.dk

Håber i kan hjælpe for jeg kan ikke se hvad fejlen er !!!

Fra : Allan Vebel

Dato : 31-07-07 01:09

rcheli.dk skrev:

> Jeg har et problem med min hjemmeside, når den
> bliver vist i IE 5/6 så forsvinder menuen, det virker
> fint i IE 7

Du skal finde og rette de 17 valideringsfejl, så må vi
tage den derfra.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : rcheli.dk

Dato : 31-07-07 21:29

"Allan Vebel" <spam@do.not> wrote in news:46ae7da1$0$90262$14726298
@news.sunsite.dk:

> Du skal finde og rette de 17 valideringsfejl, så må vi
> tage den derfra.

Ja så lykkeds det, dumme mig, jeg fik rettet de fejl men det var ikke det,
billedet på forsiden var for stort til at være i tabellen så det skubbed
til menuen, det gøre den altså kun i version 6.0 og 5.0 i 7.0 kunne den
godt finde ud af at resize billedet, men tak for hjælpen, så fik jeg også
rettet nogen fejl.