downloading i html
Fra : kenneth

Dato : 21-07-07 17:10

jeg mangler en html kode der kan gøre at når
folk downloader en fil fra min hjemmeside
så efter de har trykket på download knappen kommer de over på en
anden side hvor man fx. kan skrive tak for download af denne fil
eller lignende.

tak

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Thrane

Dato : 21-07-07 18:09

"kenneth" <j3nsen8@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> så efter de har trykket på download knappen kommer de over på en
> anden side hvor man fx. kan skrive tak for download af denne fil

Der skal du have fat i noget serverside såsom ASP eller PHP.
Prøv i en af de grupper...

--
Thrane

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 18:18

On Sat, 21 Jul 2007 19:09:05 +0200, "Thrane" <noreply@noreply.dk>
wrote:

> Der skal du have fat i noget serverside såsom ASP eller PHP.
> Prøv i en af de grupper...

Nej, man skal bare bruge en FORM.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-08-07 21:31

Suse skrev:

> Nej, man skal bare bruge en FORM.

En form kan opsamle de data som brugeren skriver. Den kan ikke
behandle dem. Dertil kræves et programmeringssprog.

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-07 17:34

On Sun, 5 Aug 2007 22:31:24 +0200, Bertel Lund Hansen
<unospamo@lundhansen.dk> wrote:

> En form kan opsamle de data som brugeren skriver. Den kan ikke
> behandle dem. Dertil kræves et programmeringssprog.

Hva' ?

Man laver en form, og redirect går til den fil man skal downloade,
svjh.

<input type="hidden" name="redirect"
value="http://www.webside.dk/downloadfil.wav">

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-08-07 20:02

Suse skrev:

> <input type="hidden" name="redirect"
> value="http://www.webside.dk/downloadfil.wav">

Bevares. Man kan vel også kalde det databehandling når form'en
putter en streng i hukommelsen.

Form'en gør ikke noget ved data. Den sender dem til et
modtagerprogram. Det kan godt være en browser.

--
Bertel