link der åbner Gmail
Fra : Henrik Larsen

Dato : 12-07-07 16:55

Hej,
Jeg kunne godt tænke mig et link på min side hvor der står "Mail
me" f.eks. og når så folk klikker på det så åbner siden til Gmail
sig med min mail adresse hvor den skal være, så folk bare skal
skrive deres kommentar i feltet, for at kunne logge sig ind på
Gmail skal man jo ha en Gmail adresse men det har de fleste folk
jo efter hånden, jeg har set det flere steder og syntes det er
alle tiders, så håber på lidt hjælp.

Mvh,
Henrik Larsen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 12-07-07 17:03

Henrik Larsen <dkpoppet@gmail.com> skrev :

> [...]
>sig med min mail adresse hvor den skal være, så folk bare skal
>skrive deres kommentar i feltet, for at kunne logge sig ind på

Lav en formmail, det er meget smartere.
http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/mailform.asp

>Gmail skal man jo ha en Gmail adresse men det har de fleste folk
>jo efter hånden,

Næh.

>jeg har set det flere steder og syntes det er
>alle tiders, så håber på lidt hjælp

Så må du vel kunne se scriptet på en af disse sider, ellers kom
med et link til en side.

Men, hvordan skal man komme uden om login?

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Thrane

Dato : 12-07-07 18:13

"Henrik Larsen" <dkpoppet@gmail.com> wrote in message
> Gmail skal man jo ha en Gmail adresse men det har de fleste folk
> jo efter hånden,

LANGT fra...

--
Thrane

Fra : Henrik Larsen

Dato : 12-07-07 19:12

Henrik Larsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> Gmail skal man jo ha en Gmail adresse men det har de fleste folk
> jo efter hånden, jeg har set det flere steder og syntes det er

Mange tak jeg har fået at vide hvordan.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 12-07-07 19:56

Henrik Larsen <dkpoppet@gmail.com> skrev :

>Mange tak jeg har fået at vide hvordan.

Hvordan?

Det er god skik at komme med svaret på et stillet spørgsmål,
selvom man selv finder ud af det.

Det kunne være, at andre kan bruge det.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 12-07-07 19:56

Henrik Larsen wrote:

> ... for at kunne logge sig ind på Gmail skal man jo ha en
> Gmail adresse men det har de fleste folk jo efter hånden ...

Nej.

--
Venlig hilsen
Erik Olsen