Navigations bokse??????
Fra : Leon Strandgaard

Dato : 11-07-07 17:40

Hej NG.

Jeg har lavet en hjemmeside med sorte navigations bokse med hvid
skrift i venstre side. Problemmmet er bare at når man går ind på
siden vises boksene ikke, linksene vises bare som ja links
boksene kommer dog efter man har trykket på linket en gang, så
det er jo ingen katastrofe men aligevel et irritationsmoment.

Jeg håber i kan hjælpe mig.

Linket til sinden er: www.frisørsalonenosted.dk

Med venlig hilsen

Leon Strandgaard

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Sune Storgaard

Dato : 11-07-07 18:49

"Leon Strandgaard"skrev i en meddelelse

> [...]
> siden vises boksene ikke, linksene vises bare som ja links
> boksene kommer dog efter man har trykket på linket en gang,

Den er gal i dit stylesheet.

menu a, #menu a:visited {

Visited er jo lige netop når man har besøgt linket.

Tror iøvrigt godt der kan ryddes lidt op i det menu sheet, så undgår du
måske flere fejl :)

Fra : Leon Strandgaard

Dato : 12-07-07 14:07

Undskyld men jeg forstår ikke rigtigt hvad du mener.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-07-07 14:12

Leon Strandgaard skrev:

> Undskyld men jeg forstår ikke rigtigt hvad du mener.

Du skal i hvert fald sætte # foran menu i den viste linje. Om der
er andre fej, ved jeg ikke.

--
Bertel