WinME - WIN98 netværk?
Fra : Claus

Dato : 14-01-01 09:23

Hejsa
jeg ville bare lige høre om der er nogen der kan fortælle mig om det ikke
kan lade sig gøre at lave et netværk mellem to pc'er, hvor den ene kører
WinMe og den anden Win98? Jeg kan sq ikke få det til at køre.
Der sidder 2 stk netkort i Me maskinen og et i 98 maskinen.Kan ikke engang
få et netværk mellem dem til at køre, det var ellers meningen at de skulle
dele internettet på Me maskinen.
Mvh Claus

Fra : Michael Sørensen

Dato : 14-01-01 10:49

Det skulle ikke være anderledes end i en Win98 maskine.
Start, indstillinger,Controlpanel, netværk
Client til MSnetværk
TCPIP
IPXSPX
Fil og udskriftsdeling (husk krydserne)
Samme Workgroup på begge maskiner
Husk gå i denne puter og højreklick på drevene som skal deles og slå deling
til...

mvh MIC