Definere design af frames i css
Fra : Morten Petersen

Dato : 08-07-07 20:40

Er det muligt at definere i et stylesheet hvilke frames der
eksempelvis skal vises osv?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Per Rasmussen

Dato : 08-07-07 22:04

Morten Petersen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Er det muligt at definere i et stylesheet hvilke frames der
> eksempelvis skal vises osv?

med CSS er der slet ingen grund til at bruge frames, du kan få
nøjagtig samme udseende ved at bruge div

Men forøvrigt så vil jeg mene at svaret er nej.

PerR

Fra : Allan Vebel

Dato : 09-07-07 01:04

Per Rasmussen skrev:

> med CSS er der slet ingen grund til at bruge frames,
> du kan få nøjagtig samme udseende ved at bruge div

Du har ret i at frames er en død sild.

> Men forøvrigt så vil jeg mene at svaret er nej.

Man kan sikkert lege med display:none; på frames, på
samme måde som man kan på <div> og andre elementer.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Morten Petersen

Dato : 09-07-07 19:02

Allan Vebel wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Du har ret i at frames er en død sild.

> Man kan sikkert lege med display:none; på frames, på
> samme måde som man kan på <div> og andre elementer.

> [...]
Tusink tak for de hurtige svar!