Problem med pdf.-filer
Fra : Hans Laursen

Dato : 30-06-07 07:27

Som webmester modtager jeg pdf-filer som lægges på vores lokale
side www.hellevad.dk
Nogle brugere kan ikke åbne nogle af dem og jeg ved ikke hvorfor?
Tror nok problembarnet er genereret med Corel Ventura - betyder
det noget?
Er der nogle indstillinger på brugers computer, der forhindrer
læsning af pdf?

Hans

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-06-07 09:38

Hans Laursen skrev:

> Nogle brugere kan ikke åbne nogle af dem og jeg ved ikke hvorfor?

Giv et link til en fil der giver problemer.

--
Bertel

Fra : Hans Laursen

Dato : 30-06-07 14:09

Bertel Lund Hansen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Giv et link til en fil der giver problemer.
>
> --
> Bertel
> http://bertel.lundhansen.dk/      http://fiduso.dk/
www.hellevad.dk - Fil med Sognenyt på forsiden skaber problemer for
enkelte.

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 30-06-07 14:15

Hans Laursen wrote:

> www.hellevad.dk - Fil med Sognenyt på forsiden skaber problemer for
> enkelte.

Det går fint her. Er du sikker på at de pågældende har installeret Adobe
Reader?

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 30-06-07 14:35

> www.hellevad.dk - Fil med Sognenyt på forsiden skaber problemer for
> enkelte.
> Hans

fungerer ok her
/Jørgen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-06-07 15:06

Hans Laursen skrev:

> www.hellevad.dk - Fil med Sognenyt på forsiden skaber problemer for
> enkelte.

Det tror jeg ikke skyldes dinj hjemmeside. Jeg benytter Adobe
Reader version 5 hvor version 8 er den nyeste, og jeg har ingen
problemer med at benytte filen.

Er der eksempler på at nogle brugere kun kan åbne visse PDF-filer
og ikke andre?

--
Bertel

Fra : Birger

Dato : 30-06-07 17:13

> Fil med Sognenyt på forsiden skaber problemer for
> enkelte.
> Hans

Har lige installeret seneste version af Adobe - filen åbner også fint her.

Birger

Fra : Per Rasmussen

Dato : 30-06-07 18:00

Hans Laursen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> www.hellevad.dk - Fil med Sognenyt på forsiden skaber problemer for
> enkelte.
> Hans

Ingen problemer her

PerR

Fra : Louis

Dato : 01-07-07 09:06

> www.hellevad.dk - Fil med Sognenyt på forsiden skaber problemer for
> enkelte.
> Hans

Ingen problemer her.
Jeg tror, at dem der har problemer med at åbne pdf, er dem der ikke har
installeret Adobe Reader på deres pc.

Louise

Fra : Lars Madsen

Dato : 03-07-07 15:53

Hans Laursen wrote:

> www.hellevad.dk - Fil med Sognenyt på forsiden skaber problemer for
> enkelte.
> Hans

jeg har hørt om problemet før, hos os forsvandt det da vi skiftede til apache 2
(jeg tror det var det som løste problemet). Det skulle være noget med at
kommunikationen mellem embeddet abobe reader i IE og webserveren skulle gå galt
i tilfældet hvor man anvendte visse verisoner af apache 1.

--

/daleif (remove RTFSIGNATURE from email address)

LaTeX FAQ: http://www.tex.ac.uk/faq
LaTeX book: http://www.imf.au.dk/system/latex/bog/ (in Danish)
Remember to post minimal examples, see URL below
http://www.tex.ac.uk/cgi-bin/texfaq2html?label=minxampl
http://www.minimalbeispiel.de/mini-en.html