problem med udseende i explore
Fra : Thomas

Dato : 29-06-07 12:34

Hej NG.

Jeg er i gang med at lave mig en lille hjemmeside.
jeg har løbende checket ændringer i firefox og synes det ser fint ud men
bestemt ikke i internet explore.
Nogen der kan hjælpe mig med at få rettet den til?
http://testsuite.thomasg.dk/

mvh. Thomas

Fra : Ryan Kristensen

Dato : 29-06-07 16:55

On Fri, 29 Jun 2007 13:34:25 +0200, Thomas <bossgis@FJERNhotmail.com>
wrote:

> jeg har løbende checket ændringer i firefox og synes det ser fint ud men
> bestemt ikke i internet explore.
> Nogen der kan hjælpe mig med at få rettet den til?
> http://testsuite.thomasg.dk/

Jeg går ud fra, det er IE6, du snakker om.
I IE6 har du ingen bredde angivelse på - max-width virker ikke i den
browser.
Du kan finde en løsning på:
http://www.hjemmesideskolen.dk/html/testsider/maxwidth.asp

--
Ryan Kristensen

Fra : Thomas

Dato : 29-06-07 18:24

> Jeg går ud fra, det er IE6, du snakker om.
> I IE6 har du ingen bredde angivelse på - max-width virker ikke i den
> browser.

jeg siger mange tak..