låse vindu
Fra : Lasse Veng

Dato : 20-06-07 11:31

Hejsa.
Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man låser et vindu til
en bestemt størrelse?

Jeg har en knap der åbner en popup til en anden side der
indeholder en flash film.
Popup'en vil jeg gerne låse til en bestemt størrelse eftersom
filmen ikke ser så godt ud hvis der er en hvid kant hele vejen
rundt om.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Rune Jensen

Dato : 20-06-07 16:04

"Lasse Veng" skrev i en meddelelse...

> Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man låser et vindu til
> en bestemt størrelse?

Det er javascript, så prøv i clientside gruppen.

MVH
Rune Jensen

Fra : Allan Vebel

Dato : 20-06-07 23:30

Lasse Veng skrev:

> eftersom filmen ikke ser så godt ud hvis der er
> en hvid kant hele vejen rundt om.

Du kan bare male den i en anden farve:

body{
background:black;