Skærme
Fijala 3554
Medion Fladskærm
Fra : Ducky

Dato : 06-07-01 17:34

Hej ..

Er der nåen der har erfaring med denne skærm , de har haft den i Føtex til
4000 kr i denne uge , er den god nok , eller skal man købe en mærke vare
skærm , jeg tror nok at de var den samme skærm som de havde i Aldi for et
stykke tid siden .

M.v.h
gokke@mail1.stofanet.dk

Fra : Bamsen

Dato : 08-07-01 18:05

On Fri, 6 Jul 2001 18:34:21 +0200, "Ducky" <gokke@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>skærm , jeg tror nok at de var den samme skærm som de havde i Aldi for et

Hej Gokke (!)
Det er en glimrende skærm til prisen, men den står klart bedst i 1024x768.
Er noget "ulden" i 800x600. Ellers fin skærm, som overholder TCO99, og kan
klare 1024x768 med 75Hz.

Hilsen Bjørn

Fra : soren klein

Dato : 09-07-01 19:04

On Sun, 08 Jul 2001 19:04:42 +0200, Bamsen <thebear@REMOVEiname.com>
wrote:

> [...]
>Er noget "ulden" i 800x600. Ellers fin skærm, som overholder TCO99, og kan

sådan er det med alle fladskærme.. når de ikke kører det de "skal" så
står billedet lidt mystisk.

Søren