Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Vinder af itsvar.dk's fotokonkurrence
Fra : Knud Westdorf

Dato : 06-07-01 15:30

Hej allesammen!

Jeg synes lige, jeg vil gøre opmærksom på, at stifteren af denne
nyhedsgruppe - Finn Krogh Jørgensen - har vundet ITsvars fotokonkurrence.
Der er sikkert stadig en del her, der husker ham fra gruppens start, hvor
han var meget aktiv.

Vinderbilledet har engang været en tur på fotokritik.jirty.dk og kan ses
her:
http://fotokritik.jirty.dk/kritik.asp?year=2000&week=6

Hele artiklen kan læses i PC Pro's juli-udgave ("Kom tilfældigvis forbi")
eller på Nettet:
http://www.itsvar.dk/konkurrence/vinderpics.asp

Selv er jeg "manden bag" fotokritik.jirty.dk og var med i dk.fritid.foto fra
den blev sat i luften. Desværre har jeg ikke været aktiv i en lang
periode, - men følger dog stadig med

Et stort tillykke til Finn - og en rigtig god (og eksponeringsrig) sommer
til jer alle!

Skulle der være idéer til forbedringer/ændringer af fotokritik.jirty.dk, så
send en mail til knud@westdorf.dk og jeg vil kigge på det.

Med venlig sommerhilsen
Knud Westdorf

Fra : lehd

Dato : 06-07-01 18:52

<Vinderbilledet har engang været en tur på fotokritik.jirty.dk og kan ses
<her:
<http://fotokritik.jirty.dk/kritik.asp?year=2000&week=6

Hej det er rigtig søde billeder begge to, for det er ikke det samme )

mvh Kirsten Lehd

Fra : Fototal.dk

Dato : 06-07-01 19:42

> Hej det er rigtig søde billeder begge to, for det er ikke det samme )

Nej, men næsten.

--
Mvh: Finn / Fototal.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 07-07-01 11:32

Fototal.dk skrev i meddelelsen <9Fn17.162$jq4.14367@news.get2net.dk>...

>Nej, men næsten.

Godt set.. havde jeg faktisk ikke lagt mærke til d

Tillykke med sejren :).. ret godt billede

--
Anders Houmark
Man skal ikke kassere den gamle spand,