Søger SMS "lyd"
Fra : Andersen [3650]

Dato : 14-06-07 21:05

Jeg har efterhånden hørt en masse sjove beskeder
om at der er SMS. Desværre er det altid steder
hvor jeg ikke lige vil spørge folk om de vil dele.
Så er der nogen herinde der ligger inde med en
eller gerne flere, så modtager jeg gerne på:
andersen snabela nospam prik dk
Et link til filen er også helt OK.
Nu ved jeg ikke hvor mange der sender, men
for en god orden skyld vil jeg gerne takke alle
der sender på forhånd. Tænk hvis der kom 400.
Så fik jeg godt nok travlt *GGG*

Andersen [ 3650 ]
Smid brugere af SPAMFIGHTER i søen

Fra : Anders

Dato : 14-06-07 21:14

Har en liggende !

Fra : Anders

Dato : 14-06-07 21:14

Send mig en mail, så sender jeg den til dig

Fra : Dr.Phil

Dato : 14-06-07 23:15

> [...]
> Nu ved jeg ikke hvor mange der sender, men
> for en god orden skyld vil jeg gerne takke alle
> der sender på forhånd. Tænk hvis der kom 400.

kig i dette forum www.mobildebat.dk under "Mobile Multimedier".
Der er MASSER af SMS/ringetoner,hvis du studerer det lidt nærmere.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 15-06-07 19:46

Div. anbefalinger både her og i postkassen,
ledte mig på sporet af denne :

http://ireallyhatethiswebsite.com/ringetoner/Sounds.rar

Så er der sq da lidt til et par dage.