Mobil som modem i udlandet
Fra : Kostas

Dato : 14-06-07 12:35

Jeg har en Nokia 6300, en IBM R52 bærbar og skal et smut til Rhodos.

Nogen der har erfaringer i at bruge 6300 som modem til den bærbare ?

Idéen er at købe et sim kort dernede og så komme på til lokal takst.

mvh

Kostas
email kostas dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 14-06-07 12:43

Kostas skrev:

> Idéen er at købe et sim kort dernede og så komme på til lokal takst.

Du skal jo også lige have et lokalt nummer du kan ringe til.

--
Bertel

Fra : Kostas

Dato : 14-06-07 14:21

> Du skal jo også lige have et lokalt nummer du kan ringe til.

Jamen hvis jeg får et lokalt nr - så kan det vel komme på et græsk net...

Eller ?

mvh

Kostas

Fra : Claus E Beyer

Dato : 14-06-07 16:14

"Kostas" <ingen-spam@til-mig-tak.com> skrev i

> Jamen hvis jeg får et lokalt nr - så kan det vel komme på et græsk
> net...

> Eller ?

Ja, hvis der er GPRS på det græske taletidskort, skulle det ikke være noget
problem udover prisen. Tjek lige den først.

Claus

Fra : Jean

Dato : 14-06-07 18:46

"Claus E Beyer" <ceb.news@gmail.com> skrev i en meddelelse:
> Ja, hvis der er GPRS på det græske taletidskort, skulle det ikke være
> noget
> problem udover prisen. Tjek lige den først.

Hvis det er prepay-kort, så gør det ikke så meget... så er han bare meget
lidt på nettet, hvis prisen er høj...

Mvh Jean.