Sniper Elite
Fra : Hagar

Dato : 12-06-07 22:20

Hej

Jeg sidder og fornøjer mig med Sniper Elite, fedt spil.
Jeg er kørt fast, og aner ikke hvad jeg skal, ud over at jeg skal forhøre en
eller anden officer. Jeg har ryddet det område hvor der er tungt vand, jeg
har lukket for ventilen og alt er øde, bortset fra den kemiker jeg har
reddet, men det er ikke ham jeg skal tale med. Der hvor jeg står nu, et
billede er i dk.binar, der er der absolut intet, og kompasset viser at det
er der jeg skal være.
Er der nogen der kan hjælpe mig videre ?

Hagar

Fra : TommyF

Dato : 13-06-07 15:41

On Tue, 12 Jun 2007 23:19:33 +0200, "Hagar" <nogo31@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>er der jeg skal være.
>Er der nogen der kan hjælpe mig videre ?

Kan ikke lige hjælpe med dit problem, jeg gamede det selv men stoppede
da der kom missioner på tid, og det er ikke min stil

Men siden du gamer sniper, er du så nogensiden på Snipers Guru i
Mohaa?

---
Brøndby
http://www.tommy-friis.dk/

Fra : Hagar

Dato : 13-06-07 17:54

> [...]
> da der kom missioner på tid, og det er ikke min stil
>
> Men siden du gamer sniper, er du så nogensiden på Snipers Guru i

Mohaa har jeg spillet, og meget på guru, men det er aftaget en del, bf2 er
kommet i vejen

Hagar

Fra : TommyF

Dato : 13-06-07 18:13

On Wed, 13 Jun 2007 18:54:02 +0200, "Hagar" <nogo31@hotmail.com>
wrote:

>Mohaa har jeg spillet, og meget på guru, men det er aftaget en del, bf2 er
>kommet i vejen
>
>Hagar

oki, jeg gamer stadig sniper et par gange om uge på SG, og nu er
Airborne jo lige op over at udkomme, så går vi i klanen over til den
hvis den holder i multiplayer...
---
Brøndby
http://www.tommy-friis.dk/

Fra : Hagar

Dato : 13-06-07 19:01

> oki, jeg gamer stadig sniper et par gange om uge på SG, og nu er
> Airborne jo lige op over at udkomme, så går vi i klanen over til den
> [...]

Airborne springer jeg og andre i klanen over, men andre hopper på. Jeg er,
sammen med andre, modstander af de enormt høje priser der er på nye spil, så
vi venter til prisen falder

Hagar

Fra : TommyF

Dato : 14-06-07 15:16

On Wed, 13 Jun 2007 20:00:43 +0200, "Hagar" <nogo31@hotmail.com>
wrote:

>der af de enormt hø
Det kan jeg godt forstå, vi for et samlet tilbud til medlemmerne, da
vi er i samarbejde med EA og CoolShop, hvor meget
det så bliver til er ikke til at sige.

Fra : Hagar

Dato : 20-06-07 09:04

> [...]
> da der kom missioner på tid, og det er ikke min stil
>
> Men siden du gamer sniper, er du så nogensiden på Snipers Guru i

Jeg kom igennem den bane jeg omtalte, jeg rendte rundt mellem de to
bygninger, og lige med et, så var der sandelig kommet nogle flere at skyde,
og jeg fandt ham med koderne til pengeskabet ??
Nu er jeg så kommet videre, og nu skal jeg nakke en ordinants på motorcykel,
jeg får to, men missionen mislykkedes fordi ordinanden er undsluppet !! Hvor
mange er der ?

Hagar

Fra : Hagar

Dato : 20-06-07 10:00

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Nu er jeg så kommet videre, og nu skal jeg nakke en ordinants på
> motorcykel, jeg får to, men missionen mislykkedes fordi ordinanden er

Hæ hæ, der VAR 3

Hagar