Ozzy
Fra : Mikkel Bierberg-Pett~

Dato : 14-06-07 19:08

Vil slet ingen snakke om Ozzy-eventen i Forum i går?
Div anmeldelser rakker voldsomt ned på koncerten.
Jeg har været til MANGE koncerter og denne var absolut blandt en af de
bedste.
Ozzy er en ældre mand som stadig trods alt er i vigør. Publikum var med og
succes'en var i hus.
Bare ikke blandt anmelderne, forstå det hvem der kan!
Mikkel

Fra : Fl. Baumann

Dato : 14-06-07 19:22

"Mikkel Bierberg-Petterson" <bierberg@get2net.dk> skrev i
meddelelsen news:Vtfci.54$952.25@news.get2net.dk...
> [...]
> var med og succes'en var i hus.
> Bare ikke blandt anmelderne, forstå det hvem der kan!

Katastrofal lyd - Forum er total uegnet til den slags
arrangementer.
Guitaristen var, efter min mening, ren show-off.
Ozzy, som man kan forvente, hængende i ved neglene og det er kun
fordi vi elsker at elske Ozzy, at vi æder hvad der kommer fra den
kant.

Jeg kan sagtens forstå den kliniske tilgang anmelderne ska ha´,
og så må anmelderserne havne der hvor de gør, men what the f...,
vi er total resistente for den slags bladsmøre, vi fik hvad vi
kom efter: OZZY
--
Fl. Baumann

Fra : Mikkel Bierberg-Pett~

Dato : 15-06-07 14:33

Ja. Forum er "farlig" at bruge som koncerthal. Lyden er forskellig efter
hvor man står. Der hvor jeg befandt mig var den faktisk ret god. Jeg kunne
høre hvad OzMan sagde osv osv.
Jeg er dog enig med anmelderne i at Zakk er NOGET overdrevet.
Hans solo var LLAANNGG og kedelig guitarlir. Den førte ikke til noget som
helst. Jeg tænker tilbage på hvad man kan få ud af guitarsoloer. Blackmores
for eksempel. Der var temaer og melodier osv osv og så lagde de ALTID op
til det følgende nummer.
Men alt i alt havde jeg og mine venner en HERLIG aften i Forum.

Fra : Dopedog

Dato : 15-06-07 12:06

[SNIP]

Synger Ozzy stadig playback, som han gjorde for et par år siden ?

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 15-06-07 12:17

On 15 Jun., 13:06, "Dopedog" <ostejorgenskimSLETDET...@ofir.dk> wrote:
> [SNIP]
>
> Synger Ozzy stadig playback, som han gjorde for et par år siden ?

Det er sikkert både playback musik og playback sang, han er vel helt
hjerneskadet

--
Christian......http://www.yee-haw.dk - Ønskes:
- En ny forbindelse over Randers Fjord