SAS-reklame?
Fra : Charlotte Husen

Dato : 13-06-07 19:16

Er der nogen der ved hvad sangen hedder fra den nye SAS-reklame? Jeg har
prøvet at hente Trentemøllers "Mona Feat. Anne Trolle", men jeg synes ikke
jeg kan høre at det er den. Det er den nyeste reklame hvor den starter med
at det er en mand der sidder i en taxa og sidder med sin tlf., og siger at
han lige skal checke ind før han betaler.
Nogen der har et bud?

Fra : Carina

Dato : 13-06-07 19:28

"Charlotte Husen" <Husen@it.dk>

> Er der nogen der ved hvad sangen hedder fra den nye SAS-reklame? Jeg har
> prøvet at hente Trentemøllers "Mona Feat. Anne Trolle", men jeg synes ikke
> jeg kan høre at det er den.

Det er et Tretemøller nummer. Omkvædet er Constantly thinking about you. Om
det er samme nummer som du refererer til skal jeg ikke kunne sige.

VH
Carina

Fra : Charlotte Husen

Dato : 13-06-07 19:31

Det er jo præcis den! Jeg hentede lige en anden version af den og det er
præcis den! Tusind tak for hjælpen

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-07 20:19

Charlotte Husen wrote:
> Det er jo præcis den! Jeg hentede lige en anden version af den og det er
> præcis den! Tusind tak for hjælpen

Hop på myspace og fins hans adresse, der kan du høre 'Moan' i SAS versionen.